פיצוח קוד הפופולאריות
כניסה
הרשמה לניוזלטר

האם מידת הפופולאריות שלנו בגיל יסודי ובתיכון יכולה להעיד על ההצלחה שלנו בחיינו הבוגרים? מתברר שכן, טוען פרופ' מיטש פרינשטיין, מחבר הספר Popular, שחקר את הנושא והגיע למסקנות מעניינות

דינה גורדון. Positivepsychologyprogram | 21 בספטמבר 2017 | פסיכולוגיה | 4 דק׳

פיצוח קוד הפופולאריות

יש שני סוגי פופולאריות, האחת מועילה והשנייה מזיקה. איזו מהן שנבחר לטפח בחיינו כבוגרים תשפיע במידה רבה על איכות חיינו. למסקנה הזאת הגיע פרופ' מיטש פרינשטיין מאוניברסיטת צפון קרולינה, פסיכולוג ילדים ונוער אשר חוקר את נושא הפופולאריות והיחסים הבין-אישיים כבר 20 שנה. בספר חדש "Popular", שיתורגם בקרוב לעברית, הוא מחזיר אותנו לחיי החברה שלנו בילדות ומראה את התפקיד המשמעותי שהיה להם בעיצוב חיינו.

מה הדבר המפתיע ביותר שגילית במחקר שלך?

people, education, technology and school concept - happy students with laptop computer networking in library

תמונה: Fotolia

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
Collection PJ / Alamy Stock Photo
לפני ספרי העזרה העצמית: תורת השלווה של פלוטרכוס

מאיה מזרחי

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
אסטרטגיות השטן: חמש הדרכים שבהן אנו מכשילים את עצמנו – וכיצד להפוך את הקערה על פיה

מאיה מזרחי, איל לוינטר

אילוסטרציה: מגזין אפוק
לדבר על עצמנו בגוף שלישי – הדרך המפתיעה לחיים חכמים ורגועים יותר

דינה גורדון

אילוסטרציה: מגזין אפוק
לצאת מהכלא של ה"צריך": המהפכה הפנימית לשחרור המחשבה

דינה גורדון

אילוסטרציה: מגזין אפוק
פחות הסחות, יותר תוצאות: החיים על פי שאלה אחת פשוטה

דינה גורדון

אילוסטרציה: מגזין אפוק,  Shutterstock
לשמור בבטן: הפסיכולוגיה של ההסתרה וההשלכות הבלתי צפויות על הבריאות שלנו

דינה גורדון

שתפו: