כניסה
הרשמה לניוזלטר

רוב ההחלטות אותן אנו נדרשים לקבל במהלך חיינו מלוות בלא מעט לבטים אך כשהדבר נוגע לבריאותינו – ובפרט למזון אותו אנו צורכים, הופך העניין למשמעותי אף יותר. כיצד משפיעים הסימונים ותוויות המזון על התנהגותינו הצרכנית? הכל בכתבה שלפניכם

שולי הלוי | 31 בדצמבר 2020 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

עוצרים באדום: על סימוני תוויות המזון החדשות והתנהגות הצרכנים

שנת 2020 עמדה בסימן 'הבריאות מעל הכל', כשמגפת הקורונה העולמית הפנתה את תשומת ליבנו בעיקר לחשיבות קיומו של אורח חיים בריא. בתזמון שלא יכול היה להיות מושלם יותר, השיק משרד הבריאות את רפורמת סימון המוצרים שנועדה להקטין את התחלואה בקרב האוכלוסיה ולסייע לה לקבל החלטות נבונות יותר בנוגע לבחירות התזונתיות.

אם עד כה אנו, הצרכנים, נדרשנו לקרוא את טבלת הערכים התזונתיים כדי להימנע מצריכת מוצרים עתירי שומן רווי, לנסות ולהבין האם רמות הסוכר מתאימות לאלו החולים במחלת הסוכרת או לחלופין לחשב את השלכות תכולת הנתרן כדי להימנע מלחץ דם גבוה – סימון המוצרים החדש צפוי להפוך עבורינו את התהליך לקל ופשוט בהרבה. כעת, יהיה באפשרותינו להיות בבקרה טובה יותר על המזונות אותם אנו צורכים ובעיקר, להפחית משמעותית את רמות הכולסטרול, הסוכר והשומן הגבוהות ולנהל אורח חיים מעט בריא יותר.

בימים אלו יוצאת לדרכה הפעימה השניה ברפורמת סימון המוצרים שהשיק משרד הבריאות ומכאן שזוהי הזדמנות מצויינת לבחון את הצלחתה של זו הראשונה, בפרט בקרב התנהגותם של הצרכנים.

Shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
עיר הרפאים האגדתית הרקליון, והמקדש המסתורי של הרקולס

רקפת תבור

מאגדה למציאות - הסיפורים שחשבנו שהם מיתוס ומתגלים בהדרגה כאמיתיים

דינה גורדון

כריס ווס, מומחה בין-לאומי מהאף-בי-איי למשא ומתן עם חוטפים, מספר על שיטות חדשות ובדוקות שפיתחו בארגון לשכנוע טרוריסטים, אנשי עסקים וילדים מתבגרים

נוסטלגיה מתחדשת

מאיה מזרחי

האדריכל אייל עמידן חזר לדירת ילדותו בצפון תל אביב 50 שנה לאחר שנבנתה, וגילה שהשדות שהיו סביב והנוף שהשקיף עד להרצליה התחלפו בנוף של תל אביב המודרנית מרובת הבניינים. לפני כשלוש שנים החליטו דיירי הבניין לשפץ אותו, ועמידן ניצל את ההזדמנות לצאת להרפתקה חדשה, שונה באופיה מסניפי הבנקים הגדולים, אולמות האירועים והמסעדות שהוא מעצב, ויצר לעצמו את הבית שתמיד רצה

האירופים מתכוננים להעביר טנקים לקייב

צוות אפוק

פולין וצרפת לוחצות על גרמניה להצטרף ליוזמה האירופית לספק לאוקראינה טנקי "לאופרד 2", דווח באתר פוליטיקו. הלחץ מגיע על רקע חששות במערב שרוסיה תפתח במתקפה חדשה בשבועות או בחודשים הקרובים.

שיעורים מפחידים לחיים

ד"ר משה רט

האם סרטי האימה שאנו אוהבים (או שונאים) לפחד בהם, הם למעשה שיעורים לחיים בעלי כללי אתיקה נוקשים המלמדים אותנו להיות טובים יותר?

זה בעצם הפוך: מדוע שוויון הוא עיקרון שגוי

איל לוינטר, מאיה מזרחי, רקפת תבור

הטבע פועל לפי חוקים לא-שוויוניים וכך גם בני האדם, אז מדוע החברה מקדשת את השוויון ומתייחסת אליו כערך אבסולוטי עליון?

שתפו: