כניסה
הרשמה לניוזלטר

ויטמין C חיוני לתפקוד וחיזוק הגוף בכל גיל. שיטות הייצור החדשות של תוספי הוויטמין מגבירות את הספיגה ומונעות תופעות לוואי

תוכן שיווקי | 29 במרץ 2020 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

זה הזמן לדבר על ויטמין C

ככל שאנו מתקרבים לעונת המעבר, רבים בוחרים להצטייד בתוספי ויטמין C מסוגים שונים, החל מאלה הניתנים ללעיסה ועד לאבקות ולכדורים, וכל זאת בתקווה להימנע מההצטננויות הנפוצות והתסמינים האופייניים לתקופה זו. בחינת המדפים העמוסים בתוספי ויטמין C בבתי הטבע עשויה להיות די מתסכלת, במיוחד כשלא ברור מה הקריטריונים ההכרחיים לבחירה מוצלחת של תוסף זה. באנו לעשות לכם סדר ולעזור לכם לבחור את התוסף שיהיה היעיל ביותר עבורכם.

מתי צריך תוסף ויטמין C?

ויטמין C הוא בעל יתרונות חיוניים לגוף כמו שיפור תפקוד חיסוני, שמירה על שלמות הרקמות וטיפול ברדיקלים חופשיים. מטא אנליזה שנערכה בהקשר להצטטנות בקרב ילדים הראתה כי ויטמין C עשוי להקל על תסמיני ההצטננות ואף לקצר את משך תקופת המחלה (ניתן לקרוא על כך עוד באתר www.ecosupp.co.il).

על אף חשיבותו לבריאות, בגוף האדם אין ייצור טבעי של הויטמין על כן אנו חייבים לצרוך אותו מהתזונה.  כאשר ישנה בעיית ספיגה של הוויטמין, כאשר התזונה לא מאוזנת או במצבים בהם דרישת הגוף לוויטמין גבוהה מהכמות המגיעה מהמזון, נטילת התוסף הנכון של ויטמין C תספק את צרכי הגוף במלואם. החשיבות לכמות מספקת של ויטמין C בגוף רלוונטית לאנשים בכל גיל ובכל עונה, ולא רק בחורף כפי שרבים חושבים.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
“יש סיכוי גדול שמדינת ישראל תצטרך לנהל תמרון קרקעי בסוריה ובלבנון”

דינה גורדון

פרופ' דוד פסיג, חוקר עתידים מאוניברסיטת בר אילן, על המגמות העתידיות בישראל, במזה"ת ובעולם

מלחמת אזרחים אמריקנית?

איל לוינטר

מדוע האלימות בחברה האמריקנית עלולה להתגבר עד לסף מלחמת אזרחים

הלך הרוח של חברות הביטוח: שמרנות או חדשנות?

תוכן שיווקי

מנגנוני ביטוח ענו על הצורך האנושי הבסיסי להתגונן מפני אסון בדרכים שונות לאורך ההיסטוריה, והשתנותם שיקפה והשפיעה על תהליכים כלכליים וחברתיים; גם בשנים האחרונות נראה שתעשיית הביטוח העולמית שמה דגש הולך וגובר על חדשנות; מה מאפיין את מגמת החדשנות בעולם הביטוח וכיצד היא משתלבת בתעשייה הותיקה ומשנה אותה?

אילון מאסק: האמירה “מהנהר עד לים” מהווה קריאה לרצח עם ותוביל להשעיית החשבון

יובל גומא

מאסק אמר את הדברים על רקע האשמות שתמך לכאורה באמירה אנטישמית, ועל רקע טענות נגד X שהחברה פרסמה לכאורה מודעות של חברות גדולות לצד תכנים פרו-נאציים

דעה: לישראל קלפים חזקים – היא צריכה להשתמש בהם כדי להחזיר את החטופים

ד"ר עומר דוסטרי

בנאומו לאומה ב-25 באוקטובר, הציב ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שתי מטרות למלחמה: השמדת יכולותיו השלטוניות והצבאיות של חמאס, ומאמץ להשיב את החטופים. כך, המשימה של החזרת החטופים הישראליים הופכת לאסטרטגיה מהותית במסגרת המלחמה. העובדה כי בידי חמאס מוחזקים אזרחים של מעצמות עולמיות, מהווה מבחינת ישראל נכס במסגרת המציאות המורכבת הנוכחית

איסלנד – האי הצעיר בעולם

רועי גליץ

נולד מתוך הרי הגעש של האוקיאנוס האטלנטי ועל גבול החוג הארקטי, איסלנד הוא אי מלא הפתעות ומסתורין

שתפו: