כניסה
הרשמה לניוזלטר

מנגנוני ביטוח ענו על הצורך האנושי הבסיסי להתגונן מפני אסון בדרכים שונות לאורך ההיסטוריה, והשתנותם שיקפה והשפיעה על תהליכים כלכליים וחברתיים; גם בשנים האחרונות נראה שתעשיית הביטוח העולמית שמה דגש הולך וגובר על חדשנות; מה מאפיין את מגמת החדשנות בעולם הביטוח וכיצד היא משתלבת בתעשייה הותיקה ומשנה אותה?

תוכן שיווקי | 22 ביולי 2016 | תוכן שיווקי | 6 דק׳

הלך הרוח של חברות הביטוח: שמרנות או חדשנות?

אחד מסוכני הביטוח המוכרים ביותר בתרבות הפופולארית הוא ריצ'ארד גילמור, אביה של לורליי וסבה של רורי מהסדרה המדוברת "בנות גילמור". ריצ'ארד הוא צאצא למשפחת צליינים אמריקאית שהגיעה עם המייפלאואר והוא התגלמות השמרנות, היציבות והערכים הישנים. אין זה מפתיע שהמקצוע שנבחר לו הוא ביטוח.

קל להבין את הרקע לדימוי הזה. חברות ביטוח מבקשות לשדר תחושה של יציבות שתעודד את הלקוח לסמוך על כך שהן יהיו שם בשבילו בעת צרה. בנוסף, התמסדותו של הביטוח, קרי, השינוי שעבר הקונספט, מאקט קהילתי למוצר מסחרי, הבנתה אותו כפרופסיה בעלת עולם ידע רחב ושלם.

תמונה: shutterstock

שתפו: