כניסה
הרשמה לניוזלטר

מנגנוני ביטוח ענו על הצורך האנושי הבסיסי להתגונן מפני אסון בדרכים שונות לאורך ההיסטוריה, והשתנותם שיקפה והשפיעה על תהליכים כלכליים וחברתיים; גם בשנים האחרונות נראה שתעשיית הביטוח העולמית שמה דגש הולך וגובר על חדשנות; מה מאפיין את מגמת החדשנות בעולם הביטוח וכיצד היא משתלבת בתעשייה הותיקה ומשנה אותה?

תוכן שיווקי | 22 ביולי 2016 | תוכן שיווקי | 6 דק׳

הלך הרוח של חברות הביטוח: שמרנות או חדשנות?

אחד מסוכני הביטוח המוכרים ביותר בתרבות הפופולארית הוא ריצ'ארד גילמור, אביה של לורליי וסבה של רורי מהסדרה המדוברת "בנות גילמור". ריצ'ארד הוא צאצא למשפחת צליינים אמריקאית שהגיעה עם המייפלאואר והוא התגלמות השמרנות, היציבות והערכים הישנים. אין זה מפתיע שהמקצוע שנבחר לו הוא ביטוח.

קל להבין את הרקע לדימוי הזה. חברות ביטוח מבקשות לשדר תחושה של יציבות שתעודד את הלקוח לסמוך על כך שהן יהיו שם בשבילו בעת צרה. בנוסף, התמסדותו של הביטוח, קרי, השינוי שעבר הקונספט, מאקט קהילתי למוצר מסחרי, הבנתה אותו כפרופסיה בעלת עולם ידע רחב ושלם.

תמונה: shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

איל לוינטר

גנרל סטנלי מק'קריסטל, מפקד היחידות המיוחדות האמריקניות בעיראק, הפסיק להפסיד לאל-קאעידה רק לאחר שהמציא שיטה רדיקלית לניהול צוותים, ונטש דוקטרינות ישנות. מה ניתן ללמוד ממנו וכיצד זה קשור דווקא לעולם העסקים?

גורמים מדיניים בכירים בירושלים מעריכים: התגובה הישראלית עשויה להידחות לאחרי חג הפסח

יוני בן מנחם

ההערכות מגיעות על רקע הלחץ הבינלאומי שלא להסלים את המצב ואי הסכמות בתוך קבינט המלחמה

כיצד הפכה הפגיעות ל"ערך" במקום הקשיחות הגברית הקלאסית

ד"ר משה רט

בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק יש תוכנית בשם "לשרוד את השבט" שבה מדריך ההישרדות, הייזן אאודל, נוסע לכל מיני שבטים נידחים בעולם, לומד

מדוע נעלם בסין ראש האינטרפול?

איל לוינטר

וכיצד זה קשור לתנובה ולביל גייטס

פרשנות: כיצד הגיבו ברשות הפלסטינית ובחמאס להחלטה בהאג?

יוני בן מנחם

כלפי חוץ ברשות הפלסטינית ובחמאס מרוצים מהחלטת בין הדין, אך כלפי פנים יש קולות המביעים תחושה שונה

לבד מול הדרקון האדום

איל לוינטר

הוא גדל במערה עם ששת אחיו בתנאי רעב, לימד את עצמו משפטים והפך לעורך דין מצליח. אבל זה לא עזר לו להימנע ממרתפי העינויים של המפלגה הקומוניסטית. זהו סיפורו של גאו ג׳י-שנג, שהפך למנהיג מאבק למען זכויות אדם ולסמל לקידום שלטון החוק

שתפו: