כניסה
הרשמה לניוזלטר

אחרי שני עשורים בהופעות עם דיוויד בואי, המתופף סטרלינג קמפבל כותב לאפוק טיימס את זיכרונותיו

סטרלינג קמפבל | 8 באפריל 2016 | תרבות ואמנות | 9 דק׳

השנים שלי עם דיוויד בואי

תחילתו של הקשר שלי עם דיוויד בואי היה כשהייתי בן 14. השנה הייתה 1978, כשלמדתי לנגן בתופים. נכנסתי ללובי של בניין הדירות שבו גרתי, באזור שכונת ה"אפר ווסט סייד" בניו יורק, כשלפתע פגשתי במתופף דניס דיוויס, שהחזיק בידו מצילה ומקל תיפוף. "לאן אתה הולך?" שאלתי בהתלהבות. הייתי סקרן ולא הכרתי מוזיקאים מקצועיים.

"יש לי הופעה הערב, אני הולך לנגן ב׳מדיסון סקוור גארדן׳", ענה לי דיוויס. "אני מופיע עם דיוויד בואי. רוצה לבוא?". הוא הושיט לי כרטיס והותיר אותי פעור פה. הוא הקליט כמה מהאלבומים המשפיעים ביותר של בואי – "Young Americans", "Station to Station", "Low", "Heroes", אבל לא הכרתי אף אחד מהם. בימים ההם הכרתי רק שיר אחד של בואי, Fame.

איור: Rob Counts/Epoch Times NY

Benjamin Chasteen/Epoch Times

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
דאגלס מאריי, "הקרב על המערב", שיבולת וסלע מאיר, 2024
המערב נגד עצמו: הקרב שמאיים לפרק את הציוויליזציה שלנו

נדב רט

החיים הם לא יותר מהבל – אז למה לא לצחוק עליהם?

גלית דהן קרליבך

אילה דקל, "רסיסי לילה", הוצאת שתים, 2024
כשהעבר פוגש את ההווה ומחברבין חזון חלוצי למציאות עכשווית

נדב רט

ניקולאי קוסטומארוב, "מרד הבהמות", תרגם מרוסית: טינו מושקוביץ', הוצאת נהר ספרים, ינואר 2025
כשהמהפכה נושכת את יוצריה

גלית דהן קרליבך

אהוד פירר, "כחיות הנוהמות ביער", הוצאת שתים, נובמבר 2024
דיוקן לא שגרתי של המסלול הדתי-לאומי

נדב רט

חגי סגל, "משיח בשדה בוקר", ידיעות ספרים, ינואר 2025
בן גוריון באור חדש

נדב רט

שתפו: