כניסה
הרשמה לניוזלטר

להשוות מחירים לפני קניה בהחלט נשמע כמו הדבר הנכון לעשות, אבל, האם אי פעם עצרת לחשוב למה באמת זה טוב?

יובל בנר | 10 בפברואר 2020 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

למה אנחנו משווים מחירים וכמה זה חשוב?

בשוק הסואן שהוא חיינו הכלכליים, לעולם לא נקנה מוצר כלשהו בחנות הראשונה. יש תהליך של חיפוש המוצר בחנויות נוספות, השוואת מחירים וכמובן, איך לא, עמידה על המקח מול המוכר כדי לדעת שבאמת קיבלת את העיסקה הטובה ביותר. ואכן, סקר שנעשה בארץ הראה כי 84% מהישראלים משווים מחירים. אם זה בקניות בסופר, במוצרי חשמל, חופשות וכמובן השוואת מחירים לביטוח רכב, שכיום הופך לתחום השוואות נפוץ. בדיוק כמו עלות רכישת רכב – גם את מחיר פוליסת הביטוח עבורו אנו משווים. אז אנחנו כן מודעים לחשיבות ההשוואה, אך האם פעם עצרת לחשוב למה? האם פעולת ההשוואה טובה רק לאותו רגע ולמוצר מסויים, או שזהו הצורך שלנו להבין ולדעת כיצד מתנהג מוצר מסיים בשוק הפתוח?

ובכן, מסתבר כי השוואת מחירים ממלאת תפקיד חשוב אצל הצרכן הנבון. במיוחד היום, כאשר אין סיבה לצאת למלחמה או לסופר בלי לעבור קודם כל באתר להשוואת מחירים כדי לדעת כמה הולך לעלות כל העניין, מתגלה כוחה של ההשוואה. בשורות הבאות יוצגו מספר יתרונות של השוואת מחירים, חלקם ברורים וחלקם אולי יעזרו לך לגלות משהו חדש על האופן בו הצרכן מתנהג בשוק.

shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
דעה: “חוק שימור הרוע” קובע שלא ניתן למגר לגמרי את הרעים

ד"ר משה רט

החוקיות הקיימת בעולמנו ומבטיחה כי תמיד יישמר האיזון בין טוב לרוע

נקודה למחשבה: האם יש קוטל עשבים מסרטן בבירה שלכם?

צוות אפוק

תזונה

אושרת מקיבוץ בדרום: היה לנו מזל. כשטנדר עם מחבלים הגיע לרפת וכשהגיעו אופנועים לשער של הקיבוץ – כיתת הכוננות הייתה שם וירתה עליהם

צוות מגזין אפוק

"חברים של הילדים נרצחו, חלק נעדרים. חברים שלנו גם כן", היא אומרת בשיחה עם מגזין אפוק

איזו מהפכה מתכנן הפורום הכלכלי העולמי? התוכנית של פרופ’ קלאוס שוואב לסדר עולמי חדש

איל לוינטר

התיאוריות שמופצות ברשתות החברתיות ובתקשורת על חזונו ותוכניותיו של מייסד "הפורום הכלכלי העולמי", הן רבות מספור. קריאה בספריו של פרופ' שוואב ובמאמרים שפרסם הפורום מבהירה קצת יותר את מטרות הפורום, אך גם חושפת סיבות לדאגה

כך כבשה תיאוריית הג’נדר את העולם

איל לוינטר

במאה ה-20 חלו שינויים בחשיבה ובמחקר האנתרופולוגי שהשפיעו משמעותית על התפיסות של המין האנושי והמציאו את מושג ה"ג'נדר" שאנחנו נתקלים בו בכל פינה היום. מה באמת עומד מאחורי תיאוריית הג'נדר, ומדוע היא ממשיכה לצבור תאוצה בחברה בשעה שמחקרים רבים טוענים שאין לה בסיס מוצק?

ההחלפה הנכונה

יניב ניצן

בשחמט, בכדורגל או באירוע צדקה, חשוב להבין היכן רוצים להציב את הכלים ביחס לתמונה הגדולה

שתפו: