כניסה
הרשמה לניוזלטר

לפני קצת יותר משנה פורסם 'תיקון 21' ב- 'חוק הפיקוח על השירותים הפיננסיים (קופות גמל), התשס"א – 2005' אשר לפיו, עובדים שיצאו ממקום עבודתם יוכלו למשוך פיצויים מקופת הגמל שלהם – 4 חודשים לאחר שסיימו את התקשרותם התעסוקתית. מומחים במערכת המשפט בישראל אשר עוסקים בתחום של דיני קופות הגמל – רואים בתיקון הנ"ל כבשורה ומהפכה של ממש. במאמר זה אנו נציג את עקרונותיו של התיקון ונדון בהשפעותיו על עובדים ומעסיקים כאחד.

תוכן שיווקי | 2 ביוני 2019 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

מהפכה בעולם קופות הגמל! עובדים שסיימו את עבודתם יוכלו למשוך פיצויים לאחר ארבעה חודשים

תחום המשפט של דיני העבודה עוסק בזכויותיהם של כלל העובדים במשק: החל מאלו של עובדי הניקיון וההוראה, דרך אלו של אנשי השיווק והמתכנתים ועד לאלו של נהגי הרכבות, הרופאים ושל הטייסים. בתוך כך, פסקי הדין והתקדימים המשפטיים אשר הועלו לא פעם בתחום דיני העבודה – השפיעו באופן ישיר על תעשיות מרכזיות במשק.

ביולי אשתקד פורסם 'תיקון 21'  ל- 'חוק הפיקוח על השירותיים הפיננסיים (קופות גמל), התשס"א – 2005'. עפ"י התיקון הנ"ל, שכירים אשר סיימו את התקשרותם התעסוקתית יוכלו למשוך פיצויים מקופות הגמל שלהם – בתוך 4 חודשים ממועד סיום עבודתם. יתרה מכך, התיקון החדש מבטל את ההנחיה הקודמת – להמציא אישור המעיד על כוונת המעסיק לשלם פיצויים לעובד.

תמונה: 123rf.com

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
מהפגישה עם כוחות ישראלים ועד לאיחוד עם המשפחות: התמונות מהגעת החטופים

צוות מגזין אפוק

מערך ההסברה הלאומי פרסם באמצעות לשכת העיתונות הממשלתית תמונות של שחרור 13 החטופים אתמול

תחקיר: הקשרים העמוקים של רוסיה, טורקיה וסין עם החמאס

איל לוינטר

הפגישות, הנשק והתמיכה האידיאולוגית - תחקיר מגזין אפוק מציג את הקשרים שנטוו מאחורי הקלעים בין ארגון הטרור שביצע את הטבח ב-7 באוקטובר ובין המדינות שמשחקות שנים רבות תפקיד כפול מול ישראל והמערב

גרמניה תחדש את המימון לאונר"א בעזה

דורון פסקין

ממשלת גרמניה הודיעה היום כי בעקבות הדוח שקבע שאין הוכחות למעורבות של פעילי אונר"א בטבח ה-7 באוקטובר, היא תחדש את המימון שלה לסוכנות, אותו הפסיקה בנובמבר

האם המתקפה האיראנית מלמדת על מה שצפוי לנו בעימות מול חיזבאללה?

קרן זריהן

עומר אללי, לשעבר חוקר מודיעין רב זירתי באמ"ן ובמשרד ראש הממשלה, מדבר על משמעות המתקפה האיראנית ועל השלכותיה להמשך. "במלחמה מול חיזבאללה לא יהיו כאן אלפי הרוגים, כפי שמנסים לצייר לנו. זה ממש לא התרחיש"

"אנחנו חוקרים את המחבלים בשטח והם מספרים לנו על מקומות מסתור של מחבלים נוספים"

צוות מגזין אפוק

סיכום הצהרת דובר צה"ל

דעה: ישראל צריכה להוציא מהלקסיקון את המונח "סיוע הומניטרי"

ד"ר עומר דוסטרי

ד"ר עומר דוסטרי, מומחה לאסטרטגיה, צבא וביטחון לאומי, חוקר ב"מכון ירושלים לאסטרטגיה ולביטחון" ובתנועת "הביטחוניסטים", טוען: "בנוסף למאות רבות של מחבלי חמאס שחדרו לישראל לביצוע מתקפת הטרור, הצטרפו גם מאות רבות של אזרחים עזתיים לטבח ההמוני, להרס היישובים ולביזה. אלה אותם תושבים עזתיים שבחרו בחמאס בבחירות האחרונות בעזה, שלא מתקוממים נגדו אלא מאפשרים לו להתקיים, ואף מסייעים לו ביודעין ומתוך אידאולוגיה משותפת"

שתפו: