כניסה
הרשמה לניוזלטר

חברת הנדל"ן Y-GROUP בבעלות איש העסקים זאב יוכלמן, מכרה תוך שלושה חודשים 70 דירות יוקרה בפרויקט המגורים AGAM, בקו הראשון על שפת הכנרת, בשווי כולל הנאמד בלמעלה מ- 85 מיליון ₪.

תוכן שיווקי | 19 בנובמבר 2017 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

קסם על ים כנרת!

מבין הדירות שנמכרו, דווח על העסקה הגבוהה ביותר שנרשמה אי פעם בעיר טבריה, עם מכירתו של הפנטהאוז במחיר הנאמד בכ-5 מיליון שקלים! בנוסף, נמכרו דירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז, במחיר ממוצע לדירה הנאמד בכ- 3 מיליון שקלים ומגוון דירות 2- 3 חדרים שנמכרו במחיר ממוצע של  כמיליון שקלים.

פרויקט AGAM בכנרת ייבנה על מגרש בגודל 11.5 דונם ויכלול בניין מגורים יוקרתי הכולל 207 דירות, שטחי מסחר, אגב השקעות בפיתוח שטחים ציבורים לטובת תושבי העיר.

כעת, נותרו למכירה מבחר דירות 2-3 חדרים עם מרפסות הפונות לכנרת החל מ - 835,000 ₪.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
איחוד הלוואות – מה זה ואיך?

בחסות לאומי

אם יש לכם מספר הלוואות שונות שמכבידות ומעיבות על ההוצאות החודשיות שלכם, אתם בוודאי מנסים לחשוב על דרך לצמצם את ההוצאה החודשית ואת הנטל של אותן ההלוואות. אחת האפשרויות שחשוב מאוד שתכירו, אם לא הכרתם עד כה, היא של איחוד ההלוואות. מה זה אומר לאחד הלוואות, איך בכלל מוציאים דבר כזה לפועל, ומדוע זה משתלם עבורכם במידה וזה אפשרי? ננסה להבין כאן

סוד המיטוכונדריה

רקפת תבור

האם ייתכן שהתאים שלנו יודעים לקלוט אור ולהפיק באמצעותו אנרגיה, והאם כבר עתה ניתן לרפא במהירות פצעים ודלקות באמצעות הקרנת אור?

ההקלטות המפלילות של 2 מורי אונר"א שלקחו חלק במתקפת 7 באוקטובר

צוות מגזין אפוק

צה"ל פרסם 2 הקלטות שמתעדות את מעשיהם

הזדמנות להתחלה חדשה בשוק המניות

הראל פיננסים

כך תשקיעו את הכסף דווקא עכשיו

מודל 2014

יואל שוורץ

שלל ג'יפונים, מכונית מתוצרת סין וספורטיביות ייחודיות - כל המכוניות שצפויות להגיע לישראל בשנה הקרובה

המספריים המפחידים של קריספר

רקפת תבור

אחרי ששיחקו ב"אלוהים" והמציאו דרך זולה ויעילה "לערוך את האנושות" באמצעות שינוי גנטי - יוצרי טכנולוגיית ה"קריספר" ושורה ארוכה של מדענים, הבינו ששיחקו באש. כעת הם מנסים לאלף את החיה החדשה שיצרו, שגורמים בכירים במודיעין האמריקני כבר מכנים "נשק להשמדה המונית"

שתפו: