כניסה
הרשמה לניוזלטר

כך תשקיעו את הכסף דווקא עכשיו

הראל פיננסים | 7 ביוני 2020 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

הזדמנות להתחלה חדשה בשוק המניות

העליות החדות בשוקי המניות והאג"ח בשבועות האחרונים, עדיין לא שכנעו את רוב המשקיעים שהרע מכל כבר מאחור. גם אחרי עליות של 30% במניות מרמת מהשפל ועליות חזקות גם באג"ח הממשלתי והקונצרני, משקיעים רבים חוששים כי הטלטלה בשווקים הפיננסיים עדיין לא הסתיימה וכי התנודתיות תימשך.

"הניסיונות של משקיעים לתזמן את השוק, להספיק להיכנס לפני שמתחילות העליות או לצאת רגע לפני הירידות, נדונו לכישלון", מסבירה קרן דנציגר, מנכ"לית הראל פיננסים ניהול השקעות ומשנה למנכ"ל הראל פיננסים אחזקות. "כשבוחנים את נתוני כניסת ויציאת הכספים ממכשירי חיסכון כמו קרנות נאמנות, רואים שהציבור לרוב יוצא אחרי שכבר ספג הפסד, וכך גם מפספס את העליות שיבואו אחר כך ".

shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
פרשנות: אלה התגובות האפשריות של ארה"ב להרג שלושת החיילים שלה

איל לוינטר

ממשל ביידן יצטרך לבחור בין תגובה מרוסנת, לתגובה מקיפה יותר בה הסיכון עבורו גדול יותר

מי הוא חכם אמיתי?

ד"ר משה רט

אחת מסדרות המנגה והאנימה הפופולריות ביותר בשנים האחרונות היא "וואן פאנץ' מן". הסדרה עוסקת בדמותו של סאיטמה – גיבור-על חזק כל כך, שהוא מסוגל לנצח כל יריב באגרוף אחד, ולכן סובל משעמום בהעדר אתגרים כלשהם. אף על פי שמדובר

טיול ג'יפים ביוון האחרת

תוכן שיווקי

יוון היא ארץ יפהפייה שמציעה לתיירים את שלל סגולותיה – אפשר לבוא ולקחת בכל דרך. אחת הדרכים לגלות את החלק המסעיר יותר של מדינת האיים הזו היא באמצעות טיול ג'יפים ביוון. למה זה כל כך מתבקש? מה היתרונות של טיול ג'יפים ביוון ואיזה דברים מיוחדים במינם הוא יכול לזמן לנו – זה בדיוק מה שתוכלו לגלות בעוד רגע.

בארות החניכה המסתוריים שבארמון רגלריה, פורטוגל

ancient-origins.net

אומרים שסודות אמיתיים אפשר למצוא בתחתיתן של בארות עמוקים. לא הרחק ממרכז העיירה סינטרה (Sintra) שבמערב פורטוגל, שוכן ארמון ״רגלריה״ (Quinta da Regaleira) - אחוזה מרהיבה

נתניהו בביקור בעוצבת הקומנדו בצפון: "קרב אחד זה קרב לבלום כאן, והקרב השני זה לנצח שם ניצחון מוחץ שמוחק את חמאס"

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

עדותה של לירז ששתי אחיותיה עדיין נעדרות לאחר שהיו במסיבה בקיבוץ רעים

צוות מגזין אפוק

"כל הזמן הזה אחותי אמרה שהיא שומעת מעליה ערבים ויריות. זה שטח פתוח, בקושי היה איפה להסתתר. באיזשהו שלב אחותי הפסיקה לענות. אבא שלי אמר שהוא שמע נשימות כבדות והיא נשארה על הקו עוד 15-20 דקות. הוא המשיך לקרוא להן, ובשלב מסוים הוא ניתק"

שתפו: