כניסה
הרשמה לניוזלטר

מותג היוקרה הצרפתי מגלם את רוח האוונגרד, מה-DS המקורית ועד לדגמים העכשוויים והמתקדמים

תוכן שיווקי | 26 ביולי 2020 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

אקסקלוסיביות צרפתית

עולם הרכב כיום תחרותי מתמיד ומשופע בדגמים חדשים, מעוצבים ומתקדמים. עבור מותגי היוקרה, האתגר המרכזי הוא כיצד ליצור שילוב הרמוני בין מסורת, עיצוב ופאר, לבין טכנולוגיות מתקדמות, ומותג DS הצרפתי עומד באתגר זה באופן ייחודי ומעורר הערכה. זהו סיפורו של מותג אקסקלוסיבי זה, משנת 1955 ועד היום.

DNA של חדשנות

בשנת 1955, בתערוכת הרכב של פאריז, היכתה סיטרואן את עולם הרכב בתדהמה עם הצגתה של ה-DS 19, מכונית מתקדמת בעלת עיצוב אל-זמני ושלל חידושים טכנולוגיים פורצי דרך. ה-DS, שזכתה באינספור פרסים ותארים וגם בהצלחה מסחרית, הפכה עם הזמן לאיקון שסימל קידמה טכנולוגית ואת תחיית הגאונות הצרפתית. החזון המקורי היה של פייר בולנז'ר, מנכ"ל סיטרואן שיזם את פרויקט פיתוח המכונית 17 שנים מוקדם יותר ולא זכה לראות אותו קורם עור וגידים בשל מותו בשנת 1950. אלו שהפכו את החזון למציאות, היו הפסל והמעצב התעשייתי פלמיניו ברטוני ומהנדס האווירונאוטיקה וטייס הניסוי הצרפתי אנדרה לה-פברה, שיחד תכננו ועיצבו את ה-DS.

המכונית החדשה של סיטרואן היממה את העולם עם שורה ארוכה של חידושים טכנולוגיים שהפכו את חויית הנסיעה בה לחסרת תחרות: מערכת מתלים הידרו-פניאומטית, פנסים עוקבי פנייה ותיבת הילוכים חצי-אוטומטית ללא דוושת מצמד הם רק חלק מהאלמנטים שהוצגו בה, הקנו לה את איכות הנסיעה המדהימה שלה וגם את הכינוי "האלילה" (צירוף האותיות DS נהגה בצרפתית "Déesse" ומשמעות המילה היא אלילה).

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ממשלת סעודיה: אנו תומכים בהקמת מדינה פלסטינית בגבולות 1967

דורון פסקין

בהצהרה רשמית שפרסמה ממשלת סעודיה באמצעות שר ההסברה שלה, נאמר כי מאמצי השלום שלה "יתרמו להשגת ביטחון ושלום במזרח התיכון, עם הקמת מדינה פלסטינית עצמאית המבוססת על גבולות 1967, ומזרח ירושלים כבירתה"

קרן המטבע הבינלאומית פרסמה מדריך ל"מטבעות דיגיטליים של בנקים מרכזיים"

דורון פסקין

לדברי הקרן, השימוש במטבעות דיגיטליים של בנקים מרכזיים יכול בין היתר לקדם דה-דולריזציה של הכלכלה העולמית – מצב שבו מדינות מתרחקות מהסתמכות על הדולר האמריקני כמטבע עתודה

צה"ל פרסם את סיכום תחקיר האירוע בו נהרגו 7 מעובדי ארגון ההומניטרי WCK – "היו משוכנעים כי הם תוקפים פעילי חמאס חמושים"

אורן שלום

כתוצאה מהתחקיר, החליט הרמטכ"ל להדיח מפקדים הקשורים באירוע

מהיכן באמת מגיעות המחשבות שלנו?

רקפת תבור

מדעני מוח וחוקרים פוסט-מטריאליסטים מזהירים בשנים האחרונות כי אולי חיפשנו את התודעה במקום הלא נכון. "אין איש שבאמת בודק את הגורמים האמיתיים מאחורי הפעולות שלנו", טוען אחד החוקרים

דעה: לנצל עד תום את הלגיטימציה הבינלאומית

יוני בן מנחם

ההתקפה הצבאית המסיבית האיראנית על ישראל הפכה אותה ל"מדינת אנדרדוג" שזוכה מחדש ללגיטימציה בינלאומית

לא די לה – ריאיון עם דליה הוכברג, מנכ"לית מרכז המרצים לישראל

דינה גורדון

אחרי שפוטרה פעמיים הגיעה דליה הוכברג להחלטה עסקית יוצאת דופן

שתפו: