כניסה
הרשמה לניוזלטר

פקידים בדרגים שונים מצותתים לפקידים בדרגים אחרים שגם הם מצותתים לפקידים אחרים בקמפיין למיגור השחיתות

צוות מגזין אפוק | 11 בדצמבר 2012 | גיאו-פוליטיקה | 1 דק׳

סין: פקידי משטר חוששים מהאזנות סתר

פקידים רבים במפלגה הקומוניסטית הסינית חרדים ממגפה של האזנת סתר, כך סיפר מומחה במקצוע, צ'י הונג, בריאיון לאתר אינטרנט (cqwb.com.cn) של ביטאון המשטר ,Nanfang Peoples’ Weekly.

צ'י, מומחה למכשירי מעקב אלקטרוניים סיפר בריאיון שפקידי מפלגה שכרו את שירותיו כדי לגלות ולפרק "באגים", במשרדיהם ובבתיהם. במקרה הראשון בו טיפל, גילה צ'י שני מכשירים להאזנת סתר ומצלמה נסתרת ביחידת מיזוג אוויר במשרדו של פקיד. "הפקיד נפל על הברכיים ונשאר כך על הרצפה, המום, במשך זמן רב", סיפר צ'י. לאחר שסיפור זה התפרסם, הוזמן צ'י לבתיהם של פקידים נוספים רבים.

על פי אותה כתבה, הוא התבקש במשך השנה האחרונה להסיר יותר מ-300 מכשירי ציטוט מתוך יותר מ-100 מכוניות, משרדים וחדרי שינה של פקידים. באחד מהשבועות העמוסים ביותר שלו הוא הסיר כ-40 מכשירי ציטוט שרובם הותקנו על ידי נשותיהם של הפקידים, מאהבים, עמיתים לעבודה ומתחרים.

צילום: AFP PHOTO/Mark RALSTON

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
דיווח: מאחורי רבים מהמאהלים בקמפוסים בארה"ב עומדים ארגונים הנתמכים על ידי המיליארדר ג'ורג' סורוס, דיוויד רוקפלר ג'וניור ופליס גלמן

קרן זריהן

בתחקיר שפרסם הניו יורק פוסט הוצג כיצד מועברים כספים לעמותות פרו פלסטיניות שעומדות מאחורי המאהלים וחלק מהמחאות בקמפוסים

מנהל נאס"א: סין עלולה לנסות להשתלט על חלקים מהירח למטרות צבאיות

קרן זריהן

בדיון תקציבי בבית הנבחרים האמריקני דרש מנהל נאס"א, ביל נלסון, למעלה מ-25 מיליארד דולר עבור הסוכנות, כדי לאפשר לה להתמודד ב"מרוץ החלל" מול סין

לראשונה מזה 5 שנים: משלחת בכירה מצפון קוריאה יצאה לביקור רשמי באיראן

קרן זריהן

במערב מודאגים משיתוף פעולה צבאי אפשרי בין שתי המדינות, שעלול להחמיר את המצב במזרח התיכון

האם המתקפה האיראנית מלמדת על מה שצפוי לנו בעימות מול חיזבאללה?

קרן זריהן

עומר אללי, לשעבר חוקר מודיעין רב זירתי באמ"ן ובמשרד ראש הממשלה, מדבר על משמעות המתקפה האיראנית ועל השלכותיה להמשך. "במלחמה מול חיזבאללה לא יהיו כאן אלפי הרוגים, כפי שמנסים לצייר לנו. זה ממש לא התרחיש"

שתפו: