כניסה
הרשמה לניוזלטר

מנהל המו”פ של גוגל ישראל מספר על התרבות הארגונית של החברה, איך הם מצליחים לעשות חדשנות, ומה באמת גוגל מנסה להשיג חוץ משיפור מנוע החיפוש שלה

בן קמינסקי | 14 ביולי 2014 | מדע וטכנולוגיה | 6 דק׳

מנסה לשנות את העולם, מתוך גוגל ישראל

כשגוגל גייסה את פרופ׳ יוסי מטיאס כדי להקים את מרכז המחקר והפיתוח שלה בתל אביב בסוף 2006, היו לו שתי שאלות. השאלה הראשונה, למה בישראל. על השאלה הזאת הוא קיבל את הסבר ״מדינת הסטארט-אפ״ המוכר, עוד לפני שנכתב הספר המפורסם. והשאלה השנייה הייתה ״מה אתם רוצים שנבנה בישראל?״ לתשובה הזאת הוא לא ציפה: ״אנחנו רוצים שאתה תגלה את זה בעצמך״.

״אז זה היה תיאור התפקיד שלי כשהתחלתי את המרכז בארץ״, מספר מטיאס המשמש היום כמנהל מרכז הפיתוח והמחקר של גוגל בישראל, בראיון לאפוק טיימס. ״גם מהאנשים שהצטרפו בעצם ציפיתי שייקחו חלק בהגדרה של מה שאנחנו הולכים לעבוד עליו״.

מנהל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל ישראל, פרופ׳ יוסי מטיאס.
אם העובדים בגוגל לא מעביר

שתפו: