כניסה
הרשמה לניוזלטר

הרש”פ ממשיכה להפגין גילויי תמיכה בחמאס. מזכ”ל הפת”ח ג’בריל רג’וב הגיע לכפר עארורה כדי לנחם את אימו של רב המחבלים צאלח אלעארורי

יוני בן מנחם | 8 בינואר 2024 | מחשבות | 2 דק׳

פרשנות: גורמים ברש”פ מאשרים כי מחבלי הנוח’בה שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר, יקבלו פיצוי כספי

ממשל ביידן מפעיל לחץ כבד על ישראל להסכים לכך שהרש"פ תשלוט ברצועת עזה אחרי המלחמה. ישראל מתנגדת לכך, ובצדק רב. בנוסף להיותה של הרש"פ מושחתת, היא תומכת גדולה בטרור של חמאס, ומשחקת משחק כפול מול ישראל ומול הקהילה הבינלאומית. עד היום, הרש"פ ומחמוד עבאס העומד בראשה, מסרבים לגנות את הטבח הנורא שעשה חמאס ביישובי עוטף עזה ב-7 באוקטובר.

ביטוי נוסף לתמיכה בחמאס הופיע בסוף השבוע שעבר, כאשר מזכ"ל פת"ח ג'בריל רג'וב הגיע לכפר עארורה באזור רמאללה כדי לנחם את אמו של רב המחבלים צאלח אלעארורי, ראש הזרוע הצבאית של חמאס ואיש הקשר לאיראן וחיזבאללה. אלעארורי חוסל ב-2 בינואר בשכונת א-דאחייה בביירות, בתקיפה אווירית שמיוחסת לישראל. לביקור התנחומים של ג'בריל רג'וב אצל משפחת אלעארורי התלוו לילה ע'נאם, מושלת אזור רמאללה ואלבירה, ואחד מיועציו של יו"ר הרש"פ.

גורמים ברש"פ מאשרים כי בהתאם לחוק הפלסטיני, מחבלי הנוח'בה של חמאס שעשו את הטבח ב-7 באוקטובר לאחר שחדרו לשטח ישראל, יקבלו פיצוי כספי. הפיצוי הכספי יועבר, כנהוג, באמצעות מענקים למשפחות הרוצחים ובקצבאות חודשיות לאורך כל החיים.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן | צילום: Flash90

שתפו: