אחד מיתרונותיה הבולטים של רשת האינטרנט הוא זמינותה בכל מקום ובכל רגע. הגישה למידע לפי דרישה, הפכה את הצרכנים לחכמים וסבלניים יותר ואת התחרות בין המותגים והמוצרים השונים לגדולה יותר ובפרט באתרי השוואת מחירים, אך האם הם עומדים במבחן הזמן, בו הכל מיידי ודינמי? יצאנו לבדוק
זאב נחמנזון | 24 בפברואר 2020 | תוכן שיווקי | 3 דק׳
מקום להשוואה – עתידם של אתרי השוואת מחירים
"אל תשאל מה קרה! הרדיאטור נפל לתוך הקרבורטור, עשה סבאטוחה שלמה". מילים אלו, הלקוחות מתוך סצינה בסרט 'חגיגה בסנוקר', תיארו סיטואציה יום יומית של אלפי ישראלים ששמו את רכבם לתיקון או לטיפול במוסך וזאת מבלי לדעת מה מצפה להם וכשהכל תלוי ברצונו ובאמינותו של המכונאי. בתקופה זו, כל עסק קבע וגבה מחיר כרצונו בעיקר משום שהדרך להשוות מחירים או להבין כמה ועל מה אנחנו משלמים – היתה מורכבת עד בלתי אפשרית.
אז תקופה זו הסתיימה וכשהאינטרנט הגיע לכל בית הוא הביא איתו גם עידן חדש של תחרות ושקיפות, כזו שמחייבת כל עסק וארגון לנהוג לפי הכללים החדשים ומי שלא יעשה זאת – יצא מהר מאד מהמשחק. כך למעשה קמו אתרים ייעודיים להשוואת מחירים בכל תחומי הצריכה בהם יש תחרות עיקשת: טיסות לחו"ל, מוצרי אלקטרוניקה, ניתוחים פלסטיים ועוד.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו