כניסה
הרשמה לניוזלטר

שמעתי הרבה פעמים את המילה "מותג" במקום "עסק בתחום האופנה" לאחרונה. לפני מותג, קודם כל תפתחו…

תוכן שיווקי | 7 במרץ 2023 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

5 מערכות בחירות ב-3 שנים גורמות לאנשי שיווק למצוא פתרונות יצירתיים, הנה כמה מהם

שמעתי הרבה פעמים את המילה "מותג" במקום "עסק בתחום האופנה" לאחרונה. לפני מותג, קודם כל תפתחו עסק רווחי, ולאחר מכן, כשתהפכו אותו לחווית קנייה של פעם בחיים, אז הוא יהפוך למותג רציני. זוהי הדרך לעשות את זה.

תורידו את המחירים של הקמפיינים ונצלו את התקציבים עד תום – בדחיפות

הכי קל לצאת לקמפיין שיווקי, לשפוך עשרות, מאות אלפי (אם לא מיליונים במפלגות הגדולות) על קמפיינים מעורבות בשביל שאנשים יחתכו אחד את השני בתגובות. זה מאוס ומעייף. אפשר להגיע, עם הרבה יותר מודעות מעניינות, לתפוצה רחבה יותר. חצינו את הטווח של 7.5 מיליון משתמשים בפייסבוק ו-6 מיליון ביוטיוב בישראל, לא כולל טיקטוק, אינסטגרם ודומיהם. יש אפשרות לבחור בצורת קמפיינים שנותנת יותר חשיפה לקהל במינימום עלויות. לפרטים נוספים אפשר להכנס לעמוד שיווק פוליטי, אצלי באתר.

בינה מלאכותית

אם יש משהו שעלה מדרגה במערכות הפוליטיות האחרונות הוא הצגת היריב באופן מגוחך. תמיד תמונות מכוערות, לא מחמיאות, בצבע כתום \ אדום וסגנוניו. זה מביך, אבל לפעמים היריב של היריב שלי הוא החבר הכי טוב שלי. ביקשתי מ-midjourney, שמייצר תמונות של בינה מלאכותית, להציג את נתניהו בצורת לוחם של Warcraft. אולי ככה הייתי בוחר בו. האופציה העליונה הימנית נראית לי מגניבה.

AI

הקמת ערוצים שיווקיים

כל אדם באשר הוא צריך לבנות לעצמו מערכת של מעריצים שרופים. אפשר להעזר בשירותיה של חברת שיווק דיגיטלי כדי לעשות את זה. אחרי אתר מייצג ומקודם, זהו הכלי הכי חזק שיש היום. מי יפתח את המיילים שלך? מי שכבר התרשם ממך בעבר. מי יענה להודעות ווטסאפ, טלגרם ויהיה מעורב בקבוצה שלך בפייסבוק? אותם אנשים שעקבו אחריך. אני מקפיד לבנות אתרים רציניים, עם הנעה לפעולה, כי גם מערכת בחירות היא עסק לכל דברעסק שמטרתו השפעה, ואין מעקב המרות.

העמיקו עם הגולשים שמתעניינים בכם

אם הייתה לי אפשרות, הייתי בוחר כמה פעמים באותו אדם שאני מעריץ שלו. מעבר להקמת ערוצים שיווקיים, תנו לגולשים שעוקבים אחריכם את ההזדמנות להעמיק את ההכרות. פודקאסט, סרטונים קצרים, ולתת פתרונות לבעיות משמעותיות בחברה.

צריכים מומחה לשיווק דיגיטלי? אשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטלשיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ארה"ב גולשת למחוזות האבסורד

איל לוינטר

בחודש שעבר גלשה ארה"ב למחוזות האבסורד. טוויטר אסרה על דונלד טראמפ לצייץ בפלטפורמה שלה, אבל אפשרה לשליט איראן, האייתוללה חמינאי, לפעול כרגיל, כמו גם לכל עיתוני התעמולה של רוסיה וסין. בעמוד

נחשפה מנהרת טרור מתחת לבית החולים שיפא; החות'ים השתלטו על ספינת משא בים האדום

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

דיווח: משטרת לונדון תגברה כוחות עקב סרטונים של אנשים ברחובות החוגגים את התקפת הטרור של חמאס

קרן זריהן

"בדיוק חלפתי על פני שתי מכוניות במערב לונדון נוסעות עם דגלי פלסטין מתנוססים מכל חלון, מקפצים מעלה ומטה במכוניות, במה שנראה כחגיגה כאילו הם עורכים מסיבה"

הרמטכ״ל בבסיס נבטים: טילים לשטח מדינת ישראל יענו בתגובה

צוות מגזין אפוק

הרמטכ"ל שלח מסר ברור לאיראן במהלך ביקורו בבסיס חיל האוויר

הטירוף החודשי נמשך #5

פולי קורקט

כל הדברים המעניינים שקרו לאחרונה

העכברים הזומבים באים

רקפת תבור

עשרות אלפי חתולים שנדבקו בטפיל מסוכן החלו להפיץ מגפה הפוגעת בכל מי שנקרה בדרכה: עכברים הופכים ל״זומבים״, יונקים ימיים מתים בזה אחר זה, ובני אדם הופכים למתוחים ולחולים. הוואי וקליפורניה כבר נפגעו

שתפו: