כניסה
הרשמה לניוזלטר

שמעתי הרבה פעמים את המילה "מותג" במקום "עסק בתחום האופנה" לאחרונה. לפני מותג, קודם כל תפתחו…

תוכן שיווקי | 7 במרץ 2023 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

5 מערכות בחירות ב-3 שנים גורמות לאנשי שיווק למצוא פתרונות יצירתיים, הנה כמה מהם

שמעתי הרבה פעמים את המילה "מותג" במקום "עסק בתחום האופנה" לאחרונה. לפני מותג, קודם כל תפתחו עסק רווחי, ולאחר מכן, כשתהפכו אותו לחווית קנייה של פעם בחיים, אז הוא יהפוך למותג רציני. זוהי הדרך לעשות את זה.

תורידו את המחירים של הקמפיינים ונצלו את התקציבים עד תום – בדחיפות

הכי קל לצאת לקמפיין שיווקי, לשפוך עשרות, מאות אלפי (אם לא מיליונים במפלגות הגדולות) על קמפיינים מעורבות בשביל שאנשים יחתכו אחד את השני בתגובות. זה מאוס ומעייף. אפשר להגיע, עם הרבה יותר מודעות מעניינות, לתפוצה רחבה יותר. חצינו את הטווח של 7.5 מיליון משתמשים בפייסבוק ו-6 מיליון ביוטיוב בישראל, לא כולל טיקטוק, אינסטגרם ודומיהם. יש אפשרות לבחור בצורת קמפיינים שנותנת יותר חשיפה לקהל במינימום עלויות. לפרטים נוספים אפשר להכנס לעמוד שיווק פוליטי, אצלי באתר.

בינה מלאכותית

אם יש משהו שעלה מדרגה במערכות הפוליטיות האחרונות הוא הצגת היריב באופן מגוחך. תמיד תמונות מכוערות, לא מחמיאות, בצבע כתום \ אדום וסגנוניו. זה מביך, אבל לפעמים היריב של היריב שלי הוא החבר הכי טוב שלי. ביקשתי מ-midjourney, שמייצר תמונות של בינה מלאכותית, להציג את נתניהו בצורת לוחם של Warcraft. אולי ככה הייתי בוחר בו. האופציה העליונה הימנית נראית לי מגניבה.

AI

הקמת ערוצים שיווקיים

כל אדם באשר הוא צריך לבנות לעצמו מערכת של מעריצים שרופים. אפשר להעזר בשירותיה של חברת שיווק דיגיטלי כדי לעשות את זה. אחרי אתר מייצג ומקודם, זהו הכלי הכי חזק שיש היום. מי יפתח את המיילים שלך? מי שכבר התרשם ממך בעבר. מי יענה להודעות ווטסאפ, טלגרם ויהיה מעורב בקבוצה שלך בפייסבוק? אותם אנשים שעקבו אחריך. אני מקפיד לבנות אתרים רציניים, עם הנעה לפעולה, כי גם מערכת בחירות היא עסק לכל דברעסק שמטרתו השפעה, ואין מעקב המרות.

העמיקו עם הגולשים שמתעניינים בכם

אם הייתה לי אפשרות, הייתי בוחר כמה פעמים באותו אדם שאני מעריץ שלו. מעבר להקמת ערוצים שיווקיים, תנו לגולשים שעוקבים אחריכם את ההזדמנות להעמיק את ההכרות. פודקאסט, סרטונים קצרים, ולתת פתרונות לבעיות משמעותיות בחברה.

צריכים מומחה לשיווק דיגיטלי? אשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטלשיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
השכרת רכבים – חשיבותה של קבלת ההחלטה הנכונה

תוכן שיווקי

יש לא מעט מצבים בהם יכול לעלות הצורך בהשכרת רכבים ובין היתר: אנשים אשר מסיבות שונות כמו שיקולים כלכליים לא מחזיקים רכב בבעלותם – מהסיבה הזאת, כאשר הם

הרש"פ מכחישה כי תפסיק לשלם משכורות למחבלים

יוני בן מנחם

ברש"פ דוחים את הפירסום באתר "פוליטיקו" האמריקני כי ייתכן בקרוב הסכם בינה לבין ממשל ביידן על הפסקת התשלום למחבלים ובני משפחותיהם

הפסקת התרומות לאונר"א – כמה זה משמעותי לתקציב הסוכנות?

דורון פסקין

ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, פינלנד, איטליה ובריטניה הודיעו על הפסקה זמנית של המימון לסוכנות עד שיתבררו תוצאות החקירה לגבי עובדיה החשודים בהשתתפות במעשי הטבח של ה-7 באוקטובר

פאולין שובל | ת.ז.

אורן שלום

היום הקמתי חברה שמייצרת את הקינוח הספרדי צ'ורוס שזה סוג של פחזנית מטוגנת עם חור באמצע שניתן למלא בו רטבים שונים. הכול התחיל במאסטר שף, כשעשיתי קינוח איטלקי שנקרא "זפולה" שזה סוג של סופגנייה מהמטבח האיטלקי. אחרי התוכנית

צפון תל-אביב – עולם עם חוקים משלו

איל לוינטר

יצאנו לבדוק את התפתחות הנדל"ן באזור צפון תל אביב: המחירים, הבניה ופוטנציאל ההשבחה

פרשנות: האם חמאס יצליח לשקם את כוחו בצפון הרצועה ולשחוק את הישגי צה"ל?

יוני בן מנחם

צה"ל עבר לשלב השלישי בצפון רצועת עזה, שמתמקד בפשיטות על יעדי טרור. ההחלטה עומדת כעת במבחן

שתפו: