חבורה של צעירים בני 22 שנשרו מהאוניברסיטה מצליחה לקבוע על מה ידברו מיליוני גולשים ברשתות החברתיות ולתמרן את הדיון ברשת. איך הם עושים את זה והאם זה השלב הבא באבולוציה של השיווק ברשת?
מאיה מזרחי | 4 באפריל 2017 | מדע וטכנולוגיה | 11 דק׳
הצעירים שקובעים על מה כל יתר האנשים ידברו
דמיינו שאתם מתעוררים בבוקר מתי שבא לכם, עולים על קטנוע ונוסעים לעבודה שמזכירה פארק שעשועים של ממש. בכניסה אתם מורידים את הנעליים, צועדים בין עצים ונתקלים בכדור-סל על הרצפה. 'נו, למה לא?' אתם חושבים לעצמכם, מרימים אותו וקולעים לסל שנמצא שם. בדרך לעמדת העבודה שלכם אתם עוברים ליד המגלשה, שמפילה אתכם היישר לבריכה מלאה בכדורים צבעוניים. עוד לפני שהספקתם להתאושש, כלבלב קטן מגיע ומלקק אתכם בפנים.
בכל זאת, צריך גם לעבוד - אז אתם מתחילים לגלוש ברשתות החברתיות. אבל יש בעיה - אחרי כמה שעות אתם מתחילים להרגיש קצת עייפים – אז אתם הולכים לשכב קצת באזור המזרונים וחושבים: "אני זקוק לחופשה". ואז, בלי שום בעיה, למחרת אתם נכנסים לאוטו עם החברה ונוסעים לכמה ימים. ולא, אין צורך שתודיעו לבוס. כי את החוקים במשרד אתם כבר זוכרים: "רק אל תמותו". כך כתוב בשלט על הקיר.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו