כניסה
הרשמה לניוזלטר

אין חייזרים, אבל בעצם יש – ארגונים ממשלתיים רשמיים טוענים שעד כה לא נמצאו עדויות לטכנולוגיות חייזריות, אבל בכירים שפרשו מהם טוענים שדווקא יש כאלו בשפע

רקפת תבור | 11 ביולי 2024 | מדע וטכנולוגיה | 7 דק׳

הפרדוקס המשונה של תופעת החוצנים

תפקידו של משרד AARO במחלקת המדינה האמריקנית הוא לחקור "תופעות אנומליות בלתי מזוהות" או באנגלית UAP (Unidentified Anomalous Phenomena). מדובר במונח חדש יחסית שהחליף, בעיקר בקרב גורמים רשמיים, את המונח הוותיק והמוכר "עצם מעופף בלתי מזוהה" (UFO). במארס השנה פרסם ה-AARO דוח הסוקר את כל הממצאים והעדויות לעצמים ולתופעות "בלתי מזוהות" משנת 1945 ועד 2023.

תקציר המנהלים של הדוח נפתח בקביעה ש"ה-AARO לא מצא ראיות לכך שגוף מחקר מטעם הממשל האמריקני, מחקר אקדמי ממומן, או פאנל מומחים רשמי כלשהו, אישרו איזשהו UAP המייצג טכנולוגיה חייזרית. מאמצי המחקר שנערכו הגיעו למסקנה שמרבית התצפיות היו למעשה על תופעות וחפצים רגילים [והן תוארו כ-UAP] כתוצאה מזיהוי שגוי שלהן".

למסקנה דומה הגיעו מרבית הגופים הרשמיים שחקרו דיווחים על תצפיות עב"מים מאז אמצע המאה הקודמת. פרויקט "סימן" (Project Sign) מ-1948, פרויקט Grudge מ-1949 ופרויקט Blue Book שנמשך מ-1952 עד 1969 – כולם של חיל האוויר האמריקני – הסתיימו מבלי שנמצאו עדויות לקיומם של חייזרים או לקיומן של טכנולוגיות שמקורן מחוץ לכדור הארץ.

אילוסטרציה: מגזין אפוק

שתפו: