כניסה
הרשמה לניוזלטר

מודל הפרסום הישן באינטרנט הולך להיעלם. עוד ועוד אנשים בוחרים לחסום פרסומות באמצעות תוכנות שונות, המאיימות לרושש את אתרי התוכן וחברות הפרסום הדיגיטלי. האם בכל זאת המפרסמים יכולים להביס את מי שחוסם אותם?

בן קמינסקי | 6 במאי 2016 | מדע וטכנולוגיה | 12 דק׳

״בוודאי שאנחנו לוחמניים. זאת מלחמת דת! אי אפשר לשנות את עולם הפרסום במילים יפות"

לתוכניתנים יש מין נטייה שכזאת – כשמשהו לא מוצא חן בעיניהם, הם יושבים לכתוב קוד שישנה אותו. אז כשפרסומות צבעוניות וקופצניות שהופיעו באתרי תוכן באינטרנט הטרידו את ולדימיר פאלאנט עד שלא יכול היה לשאת זאת יותר באותם ימים של 2006, הוא לא נשאר אדיש. התוכניתן הגרמני התיישב לכתוב תוסף לדפדפן שיחסום את כל הפרסומות המעצבנות, ויאפשר לו לגלוש באינטרנט כמו שהוא היה רוצה לעשות זאת.

זה מזכיר דברים שעבריינים היו אומרים. אני אגן עליך מפניי. אם לא תשלם את הכסף, אני אפגע בך

תמונה: Fotolia

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
האם גלילה בסמארטפון גורמת ל"ריקבון המוח"?

רקפת תבור

המבוגרים שאינם מזדקנים: סודותיהם של "מבוגרי-על"
המבוגרים שאינם מזדקנים: סודותיהם של "מבוגרי-העל"

רקפת תבור

עבור נאס"א הנושא חיוני במיוחד לקראת משימות ארוכות טווח לירח ולמאדים. לאנשים פרטיים – זה עשוי להיות אתגר בכל הקשור ל"תיירות חלל"
כשהגוף חושב שהוא מותקף: המחיר הביולוגי של המסע לחלל

רקפת תבור

טכנאי מטפל בתעלת הפלזמה של מתקן ונדלשטיין 7-X
במעבדה בגרמניה הצליחו לכלוא את "אש השמש" ל-43 שניות, ולהצית תקווה חדשה

רקפת תבור

האנשים שמדברים לעצמם – ומשנים את ביטוי הגנים בגופם
האנשים שמדברים לעצמם – ומשנים את ביטוי הגנים בגופם

רקפת תבור

מדברים אלינו? המרוץ להבין – ואולי לדבר – בשפת בעלי החיים
מדברים אלינו? המרוץ להבין – ואולי לדבר – בשפת בעלי החיים

רקפת תבור

שתפו: