הקידום במנועי חיפוש עבר שינוי אדיר בשנים האחרונות, וימשיך לעבור עוד שינויים רבים. כדי לצלוח אותם צריך רק לדעת דבר פשוט אחד
בן קמינסקי | 19 ביוני 2013 | מדע וטכנולוגיה | 11 דק׳
ה-SEO מת, יחי ה-SEO!
"מותו של ה-SEO (התאמה למנועי חיפוש)", הכריזה הכותרת בפורבס באוגוסט, ומשכה המונים לקרוא ולהגיב לכתבה שהפכה במהירות לנצפית ביותר באתר של פורבס במשך כמה ימים ברציפות. בסוף מאי הכריזה גוגל על עדכון נוסף של האלגוריתם שלה שנועד להילחם באתרים המשתמשים בטכניקות שונות של קידום אתרים, עדכון הפינגווין 2.0. יש אנשים שרואים בו צעד נוסף לקראת סופו של ה-SEO.
אחוז ניכר מהתנועה לתוך אתרי אינטרנט עדיין מגיע ממנועי חיפוש, ובעלי אתרים מנהלים מרדף עיקש אחר מיקומים טובים יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מתחריו. חדשות שכאלה באמת יכולות להסעיר הרבה אנשים, אולם לפני שקופצים בבהלה כדאי להבין מה באמת מסתתר מאחוריהן. האם ה-SEO באמת עומד להגיע לסוף דרכו?
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו