כניסה
הרשמה לניוזלטר

הקידום במנועי חיפוש עבר שינוי אדיר בשנים האחרונות, וימשיך לעבור עוד שינויים רבים. כדי לצלוח אותם צריך רק לדעת דבר פשוט אחד

בן קמינסקי | 19 ביוני 2013 | מדע וטכנולוגיה | 11 דק׳

ה-SEO מת, יחי ה-SEO!

"מותו של ה-SEO (התאמה למנועי חיפוש)", הכריזה הכותרת בפורבס באוגוסט, ומשכה המונים לקרוא ולהגיב לכתבה שהפכה במהירות לנצפית ביותר באתר של פורבס במשך כמה ימים ברציפות. בסוף מאי הכריזה גוגל על עדכון נוסף של האלגוריתם שלה שנועד להילחם באתרים המשתמשים בטכניקות שונות של קידום אתרים, עדכון הפינגווין 2.0. יש אנשים שרואים בו צעד נוסף לקראת סופו של ה-SEO.

אחוז ניכר מהתנועה לתוך אתרי אינטרנט עדיין מגיע ממנועי חיפוש, ובעלי אתרים מנהלים מרדף עיקש אחר מיקומים טובים יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מתחריו. חדשות שכאלה באמת יכולות להסעיר הרבה אנשים, אולם לפני שקופצים בבהלה כדאי להבין מה באמת מסתתר מאחוריהן. האם ה-SEO באמת עומד להגיע לסוף דרכו?

SEO

צילום: Scott Griessel/Fotolia.com

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
האם גלילה בסמארטפון גורמת ל"ריקבון המוח"?

רקפת תבור

המבוגרים שאינם מזדקנים: סודותיהם של "מבוגרי-על"
המבוגרים שאינם מזדקנים: סודותיהם של "מבוגרי-העל"

רקפת תבור

עבור נאס"א הנושא חיוני במיוחד לקראת משימות ארוכות טווח לירח ולמאדים. לאנשים פרטיים – זה עשוי להיות אתגר בכל הקשור ל"תיירות חלל"
כשהגוף חושב שהוא מותקף: המחיר הביולוגי של המסע לחלל

רקפת תבור

טכנאי מטפל בתעלת הפלזמה של מתקן ונדלשטיין 7-X
במעבדה בגרמניה הצליחו לכלוא את "אש השמש" ל-43 שניות, ולהצית תקווה חדשה

רקפת תבור

האנשים שמדברים לעצמם – ומשנים את ביטוי הגנים בגופם
האנשים שמדברים לעצמם – ומשנים את ביטוי הגנים בגופם

רקפת תבור

מדברים אלינו? המרוץ להבין – ואולי לדבר – בשפת בעלי החיים
מדברים אלינו? המרוץ להבין – ואולי לדבר – בשפת בעלי החיים

רקפת תבור

שתפו: