כניסה
הרשמה לניוזלטר

הקידום במנועי חיפוש עבר שינוי אדיר בשנים האחרונות, וימשיך לעבור עוד שינויים רבים. כדי לצלוח אותם צריך רק לדעת דבר פשוט אחד

בן קמינסקי | 19 ביוני 2013 | מדע וטכנולוגיה | 11 דק׳

ה-SEO מת, יחי ה-SEO!

"מותו של ה-SEO (התאמה למנועי חיפוש)", הכריזה הכותרת בפורבס באוגוסט, ומשכה המונים לקרוא ולהגיב לכתבה שהפכה במהירות לנצפית ביותר באתר של פורבס במשך כמה ימים ברציפות. בסוף מאי הכריזה גוגל על עדכון נוסף של האלגוריתם שלה שנועד להילחם באתרים המשתמשים בטכניקות שונות של קידום אתרים, עדכון הפינגווין 2.0. יש אנשים שרואים בו צעד נוסף לקראת סופו של ה-SEO.

אחוז ניכר מהתנועה לתוך אתרי אינטרנט עדיין מגיע ממנועי חיפוש, ובעלי אתרים מנהלים מרדף עיקש אחר מיקומים טובים יותר בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מתחריו. חדשות שכאלה באמת יכולות להסעיר הרבה אנשים, אולם לפני שקופצים בבהלה כדאי להבין מה באמת מסתתר מאחוריהן. האם ה-SEO באמת עומד להגיע לסוף דרכו?

צילום: Scott Griessel/Fotolia.com

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אילוסטרציה: מגזין אפוק
האלמנט הקוונטי: האם התגלה המקום שבו נוצרת התודעה?

רקפת תבור

ד"ר ניקולס נורוויץ, מומחה למטבוליזם מבית הספר לרפואה באוניברסיטת הרווארד
המדען שאכל 24 ביצים ביום ונלחם בכולסטרול עם עוגיות אוראו

מאיה מזרחי

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
המנגנון הפיזיולוגי שמסייע בקבלת החלטות תחת לחץ

רקפת תבור

אילוסטרציה
חוקרים הפכו עור של עכבר חי לשקוף באמצעות צבע מאכל

קרן זריהן

איור: מגזין אפוק
הפרדוקס הצרפתי: האם שתייה מתונה של אלכוהול באמת מועילה לבריאות?

רקפת תבור

צילום: Shutterstock
האם להיות קצת שמן יכול להאריך את החיים?

רקפת תבור

שתפו: