כניסה
הרשמה לניוזלטר

התנהגות צרכנים

נק' למחשבה: כיצד להתייחס לביקורות שנכתבות על בתי מלון

חוקרים מאוניברסיטת "איסט אנגליה" בבריטניה ניתחו 215,000 ביקורות באינטרנט של אורחים מכ-90 מדינות שהתארחו ב-1022 בתי מלון בלונדון. הביקורות הופיעו באתר Booking.com ובאתר TripAdvisor (Stamolampros, Korfiatis, 2018). לפי ממצאי הסקר מתברר שלמשך הזמן שעובר בין השהות במלון לבין כתיבת הביקורת, יש השפעה רבה. ככל שכתיבת הביקורת קרובה יותר לזמן השהות במלון, אנשים נוטים להתמקד יותר בפרטים של החוויה שהייתה להם, לעתים פרטים ממש קטנים, ונוטים להיות שליליים יותר. ככל שעובר הזמן, אנשים מתמקדים בחוויה הכללית ושוכחים את הפרטים הקטנים ונוטים להיות חיוביים יותר.

מסקנה אחרת מהסקר היא שככל שהמרחק מארץ המוצא לארץ שבה מטיילים גדול יותר, הדירוג של המלון חיובי יותר. הסיבה לכך היא, לפי החוקרים, שאנשים משווים את החוויה במלון לטרדות היום-יומיות הרגילות שיש להם בארץ מוצאם. "ככל שמתרחקים מטרדות היום-יום, נעשים חיוביים יותר".

איור: Fotolia

איור: Fotolia

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
"אדם יכול להיות מנכ"ל מצליח, לקבל החלטות של מיליוני דולרים, ובגיל 44 לקבל אבחון שהוא אוטיסט"

מאיה מזרחי

וויליאם מיטשל. "רק אתה אחראי לחיים שלך"
האדם שסירב להיכנע למכות הגורל

דינה גורדון

המדענים מגרדים בראש: איך טיול קצר בטבע, או מבט בבניין עתיק – מאפסים את המוח
המדענים מגרדים בראש: איך טיול קצר בטבע, או מבט בבניין עתיק – מאפסים את המוח

צוות אפוק

מי באמת חושב את המחשבות שלנו?
מי באמת חושב את המחשבות שלנו?

מאיה מזרחי

מה גורם לניאו-נאצי להניח את הדגל – ולהניף מזוזה?
מה גורם לניאו-נאצי להניח את הדגל – ולהניף מזוזה?

מאיה מזרחי

אילוסטרציה: מגזין אפוק
כיצד הספורטאים והלוחמים הטובים בעולם מאתגרים את כל מה שידענו על לחץ

רקפת תבור, מאיה מזרחי

שתפו: