היזם ואיש העסקים גיגי לוי-וייס משתף מניסיונו בעשיית אקזיטים: כיצד הוא בוחן רעיונות, מה הוא מחפש בצוותים שמגיעים אליו ואיך הוא מנהל אנשים
איל לוינטר | 13 במרץ 2018 | מדע וטכנולוגיה | 15 דק׳
הנוסחה של האנג'ל המצליח בארץ
אם בישראל שיעור האקזיטים עומד על כחמישה אחוזים בלבד (1 ל-20), גיגי לוי-וייס, אחד היזמים המוכרים בישראל, מצליח בעקביות לשבור את היחס הזה. בראיון שערכנו במשרדו בהרצליה פיתוח, הוא מאשר בצניעות שכיום הוא יושב על יחס של 1 ל-3.5.
2017 הייתה שנה מוצלחת עבורו, אחרי שרשם עוד שני אקזיטים יפים: מכירת חברת הגיימינג הישראלית פלאריום בכחצי מיליארד שקל, ומכירת חלק מחברת הולה ב־200 מיליון דולר. בשתי העסקאות לוי-וייס היה אחד המשקיעים. ואלו אינם מקרים יוצאי דופן. גם בעבר חברות שהשקיע בהן נמכרו שנה אחרי ההקמה ביותר ממאה מיליון דולר, ולוי-וייס צופה הצלחה דומה גם בעתיד. בפרוטפוליו שלו יש עוד כעשר חברות שצפויות להיות הצלחות גדולות. אם זה יקרה, זה ישים אותו על יחס של אחד לשלוש.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו