כניסה
הרשמה לניוזלטר

אם עד היום אנשי עסקים שקנו חברה בחנו רק את העסקים שלה, עכשיו הם שולחים את ד”ר דב ינאי כדי שיפרוץ לראש של הנהלת החברה. ראיון על האסטרטגיה החדשה לניהול עסקאות ומו”מ עם האיש שהקים את מכון אדם-מילוא והפך למומחה בעל שם עולמי

איל לוינטר | 8 באפריל 2016 | פסיכולוגיה | 10 דק׳

הפרופיילר

"עד היום אנשי עסקים שרצו לקנות חברה בדקו רק את המצב הפיננסי שלה, את הנכסים שיש לה, את מצב המכונות, את המצב בבנק וכו׳, והציעו סכום מסוים עבורה. כעת יש אנשי עסקים בכירים שמבינים שהם צריכים לבדוק גם את הגורם האנושי בחברה, ואז פונים אלי. הם שולחים אותי לחברה שהם רוצים לרכוש, שאני אביא להם את ההערכות שלי לגבי הגורם האנושי ששם, וזה משפיע על מחיר העסקה".

תן לי דוגמה. 

צילום: אלכס גורביץ׳

צילום: אלכס גורביץ׳

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אילוסטרציה: מגזין אפוק
לדבר על עצמנו בגוף שלישי – הדרך המפתיעה לחיים חכמים ורגועים יותר

דינה גורדון

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
אסטרטגיות השטן: חמש הדרכים שבהן אנו מכשילים את עצמנו – וכיצד להפוך את הקערה על פיה

מאיה מזרחי, איל לוינטר

אילוסטרציה: מגזין אפוק
לצאת מהכלא של ה"צריך": המהפכה הפנימית לשחרור המחשבה

דינה גורדון

אילוסטרציה: מגזין אפוק
פחות הסחות, יותר תוצאות: החיים על פי שאלה אחת פשוטה

דינה גורדון

אילוסטרציה: מגזין אפוק,  Shutterstock
לשמור בבטן: הפסיכולוגיה של ההסתרה וההשלכות הבלתי צפויות על הבריאות שלנו

דינה גורדון

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
תיאוריית "תנו להם": היישום המודרני של עקרונות הסטואיזם

מאיה מזרחי

שתפו: