כניסה
הרשמה לניוזלטר

בסרטון מיוחד שפרסם, ראש הממשלה פנה באופן ישיר לאזרחים באיראן ואמר "אין מקום אליו לא נגיע כדי להגן על אנשינו ועל הארץ שלנו", ושלח מסר לחידוש הקשר בין המדינות לאחר נפילת המשטר

נבו שפיר | 30 בספטמבר 2024 | חדשות | 2 דק׳

נתניהו בפנייה לעם האיראני: הרגע בו איראן תהיה חופשית יגיע מהר ממה שחושבים

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (שני) סרטון בו הוא פונה אל העם האיראני. בדבריו התייחס למשטר האיראני ולעומדים בראשו, לכוחות הפרוקסי שאיראן מנהלת ברחבי המזרח התיכון, למלחמה בלבנון ובעזה ולמצב הכלכלי והחברתי באיראן.

"אני מדבר הרבה על המנהיגים של איראן, אבל ברגע משמעותי זה, אני רוצה לפנות אליכם, העם האיראני", אמר נתניהו בפתח דבריו. "אני רוצה לעשות זאת באופן ישיר, בלי פילטרים, בלי מתווכים. בכל יום, אתם רואים משטר שמשעבד אתכם, נואם נאומים חוצבי להבות על הגנה על לבנון, הגנה על עזה. עם זאת, בכל יום המשטר הזה מדרדר את האזור שלנו עמוק יותר אל האפלה, ועמוק יותר למלחמה.

"בכל יום הבובות שלהם מחוסלות. תשאלו את מוחמד דף, תשאלו את נסראללה. אין מקום במזרח התיכון שאליו ישראל לא יכולה להגיע. אין מקום אליו לא נלך כדי להגן על אנשינו ולהגן על הארץ שלנו. בכל רגע שחולף, המשטר מביא אתכם, העם הפרסי הגאה, קרוב יותר אל התהום. הרוב הגדול של האיראנים יודעים שלמשטר שלהם לא אכפת בכלל מהם. אם היה אכפת לו מכם, הוא היה מפסיק לבזבז מיליארדי דולרים על מלחמות מיותרות ברחבי המזרח התיכון, הוא היה מתחיל לשפר את חייכם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום מסך

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
צה"ל אישר: האשם צפי אלדין, ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה, חוסל בתקיפה לפני כשלושה שבועות

צוות מגזין אפוק

לראשונה: גורם רשמי באיראן מאשר כי ישראל שיגרה טילים למטרה באיספהאן בתגובה למתקפה האיראנית באפריל

דורון פסקין

האם תקיפת הבנק של חיזבאללה אכן פגעה בארגון?

יובל גומא

מחשש לחיסולים – חמאס הקים מועצת בכירים שתנהל את התנועה

יוני בן מנחם

לוחם במילואים נהרג בלחימה בצפון הארץ

צוות מגזין אפוק

המשטר האיראני במצוקה לקראת ההתקפה של ישראל

יוני בן מנחם

שתפו: