כניסה
הרשמה לניוזלטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר את הדברים בריאיון לערוץ פוקס ניוז בארה"ב: "חמאס לא מסכימים לכלום – לא לציר פילדלפי, לא לנקודות בנוגע להחלפת חטופים במחבלים שבכלא, לא לכלום"

קרן זריהן | 5 בספטמבר 2024 | חדשות | 2 דק׳

נתניהו בריאיון לפוקס ניוז: אנחנו לא קרובים לעסקה, ההפך הוא הנכון

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום לערוץ פוקס ניוז. בפתח הריאיון נשאל נתניהו האם הדיווחים על כך שישראל נמצאת ב-90% מהדרך לעסקה הנם מדויקים. נתניהו השיב: "לא, זה ההפך ממדויק [...] למעשה, בעוד שהסכמנו במאי, ביולי ובאוגוסט לעסקה ולהצעה אמריקנית, חמאס אומר בעקביות לא לכל אחת מהן.

"הם (חמאס, ק"ז) לא מסכימים לכלום – לא לציר פילדלפי, לא לנקודות בנוגע להחלפת חטופים במחבלים שבכלא, לא לכלום, אז זה רק נרטיב שקרי. הם רק רוצים שנצא מעזה כדי שיוכלו להשתלט מחדש על עזה ולעשות מה שהם נשבעו לעשות – הטבח של ה-7 באוקטובר, שוב ושוב ושוב.

"וראית כמה נורא הטבח הזה לפני כמה ימים, כאשר הם רצחו בדם קר שישה מהחטופים שלנו. אז לבקש מישראל לעשות ויתורים אחרי הרצח הזה, זה לשלוח מסר לחמאס – 'תרצחו עוד חטופים, תקבלו עוד ויתורים'. זה הדבר השגוי לעשות, ואני חושב שהציבור הישראלי התאחד נגד זה ברובו [...] הדיווחים שיש עסקה שם בחוץ ושהדבר היחיד שמעכב אותה הוא ציר פילדלפי, זה לא סתם לא נכון, זה שקר".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון לערוץ פוקס ניוז, 5 בספטמבר 2024 | צילום מסך

שתפו: