כניסה
הרשמה לניוזלטר

שר הביטחון הגיב לחילוץ גופות החטופים מרפיח וקרא לשנות את ההחלטה לגבי ציר פילדלפי: "חייבים להשיב הביתה את החטופים שנותרו בשבי החמאס". סמוטריץ' הגיב: "הקבינט לא יאפשר עסקת כניעה שתפקיר את ביטחון ישראל"

קרן זריהן | 1 בספטמבר 2024 | חדשות | 1 דק׳

גלנט: "הקבינט המדיני-ביטחוני חייב להתכנס באופן מיידי ולהפוך את ההחלטה שהתקבלה ביום חמישי"

הבוקר פורסמו שמותיהם של ששת החטופים שגופותיהם חולצו אתמול מרצועת עזה: אורי דנינו, עדן ירושלמי, הרש גולדברג-פולין, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי וכרמל גת ז"ל. דובר צה"ל הודיע כי על פי הערכה ראשונית, השישה נרצחו באכזריות על ידי מחבלי חמאס, זמן קצר לפני ההגעה של כוחות צה"ל אליהם.

בתגובה לאירועים ולהחלטת הקבינט שהתקבלה בחמישי האחרון להישאר בציר פילדלפי, כתב שר הביטחון יואב גלנט הבוקר בחשבונו ב-X: "הקבינט המדיני-ביטחוני חייב להתכנס באופן מיידי ולהפוך את ההחלטה שהתקבלה ביום חמישי. זה מאוחר עבור החטופים שנרצחו בדם קר. חייבים להשיב הביתה את החטופים שנותרו בשבי החמאס. מדינת ישראל תבוא חשבון עם כל ראשי ומרצחי החמאס, עד האחרון שבהם".

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הגיב על דבריו של גלנט הבוקר וכתב ב-X: "חמאס רצח את חטופינו בדם קר בדיוק כדי לגרום לנו להיכנע ולקבל את דרישותיו ולאפשר לו לשרוד ולשקם את יכולותיו ולשוב לתקוף את ישראל כחלק מתכנית ההשמדה האיראנית.

שר הביטחון יואב גלנט, 4 במאי 2023 | צילום: MENELAOS MYRILLAS/SOOC/AFP via Getty Images

שתפו: