כניסה
הרשמה לניוזלטר

יושב ראש ארגון המורים, רן ארז, הודיע היום כי שנת הלימודים לא תיפתח בחטיבות העליונות בכל מערכת החינוך ב-1 בספטמבר. "הנהלת ארגון המורים החליטה להשבית את תחילת שנת הלימודים". שר האוצר סמוטריץ': "אנחנו רוצים לתת גמישות למנהלים, רן ארז מתנגד לזה"

קרן זריהן | 29 באוגוסט 2024 | חדשות | 2 דק׳

יו"ר ארגון המורים: שנת הלימודים תושבת בחטיבות העליונות

יושב ראש ארגון המורים, רן ארז, הודיע היום כי שנת הלימודים לא תיפתח בחטיבות העליונות בכל מערכת החינוך ב-1 בספטמבר. הודעתו של ארז מגיעה לאחר מספר הצהרות שהשמיע בימים האחרונים בכלי תקשורת שונים לפיהן פתיחת שנת הלימודים נמצאת בספק.

במכתבו, שפורסם באתר ארגון המורים, כתב ארז: "חבריי המורות והמורים בחינוך העל יסודי, לאור סירובו העיקש של משרד האוצר לחתום על הסכם קיבוצי עימנו בדבר תוספת שכר ותנאי עבודה לציבור המורים. הנהלת ארגון המורים החליטה להשבית את תחילת שנת הלימודים תשפ״ה בחטיבות העליונות כולל כיתות י״ג-י״ד בכל מערכת החינוך".

עוד הוסיף ארז: "אני קורא לכם לא להישמע להצהרות השקריות של שר האוצר המנסה בכל מחיר לשבור את העבודה המאורגנת, להפריט את מערכת החינוך ולהחתים מורים על חוזים אישיים ובכך להפיכתם לעובדי קבלן. נמשיך במאבק כל עוד יהיה בכך צורך. נדאג ונתמוך בציבור המורים והמנהלים במשך המאבק הזה".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ ויושב ראש ארגון המורים רן ארז | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שתפו: