כניסה
הרשמה לניוזלטר

שר החוץ של האיחוד האירופי ג'וזפ בורל אמר כי הוא החל בתהליך של בירור עם המדינות החברות באיחוד אם הן רוצות להטיל סנקציות על "כמה שרים ישראלים"

קרן זריהן | 29 באוגוסט 2024 | חדשות | 1 דק׳

דיווח: שר החוץ של האיחוד האירופי פועל להטיל סנקציות על שרים ישראלים

שרי החוץ של האיחוד האירופי מתכנסים היום בבריסל. שר החוץ ישראל כ"ץ כתב אתמול ב-X כי ישראל פועלת מול שותפות אירופאיות למנוע קבלת החלטות נגד ישראל בכינוס שרי החוץ של האיחוד האירופי: "אנחנו פועלים כעת מול ידידינו באירופה למנוע מחר בכינוס שרי החוץ של האיחוד האירופי קבלת החלטות נגד ישראל, ביוזמת גורמים אנטי ישראלים. המסר שאנחנו מעבירים הוא ברור: במציאות שבה ישראל מתמודדת מול  איומי איראן וארגוני הטרור הפרוקסי שלה – העולם החופשי חייב להתייצב לצד ישראל, ולא לפעול נגדה".

שר החוץ של האיחוד האירופי, ג'וזפ בורל, אמר היום לקראת הפגישה עם שרי החוץ של האיחוד האירופי כי הוא החל בתהליך של בירור עם המדינות החברות באיחוד אם הן רוצות להטיל סנקציות על "כמה שרים ישראלים". כך על פי דיווח של סוכנות רויטרס שציטטה את דבריו.

"יזמתי את ההליך כדי לשאול את המדינות החברות אם הן רואות לנכון לכלול ברשימת הסנקציות שלנו כמה שרים ישראלים ששיגרו מסרי שנאה בלתי מתקבלים על הדעת נגד הפלסטינים, והציעו דברים הנוגדים בבירור את החוק הבין-לאומי", אמר. על פי הדיווח, בורל לא ציין את שמות השרים הישראלים אליהם התכוון.

שר החוץ של האיחוד האירופי ג'וזפ בורל, 27 במאי 2024 | צילום: FRANCOIS WALSCHAERTS/AFP via Getty Images

שתפו: