כניסה
הרשמה לניוזלטר

לדברי עלי אל-אמין, עורך אתר החדשות הלבנוני "ג'נוביה" המדווח מדרום לבנון, תגובת חיזבאללה הסירה מהארגון את לחץ תומכיו להגיב בעוצמה כלפי ישראל בעקבות החיסול ב-30 ביולי, והשיבה לו חלק מכבודו שנפגע

דורון פסקין | 25 באוגוסט 2024 | חדשות | 2 דק׳

עיתונאי לבנוני: חיזבאללה הסיר מעצמו את עול הנקמה על חיסול פואד שוכר

עלי אל-אמין, העורך הראשי של אתר החדשות "ג'נוביה" הלבנוני, אתר המדווח מדרום לבנון ואינו תומך בחיזבאללה, פרסם היום מאמר בו הסביר כי התקיפה שביצע הארגון הבוקר במסגרת התגובה על חיסולו של פואד שוכר הצליחה להחזיר לו חלק מכבודו שנפגע. כמו כן, אל-אמין סבור שבאמצעות התקיפה הזו הצליח חיזבאללה להסיר מעצמו את הלחץ שבו היה נתון, בעיקר מצד תומכיו, להגיב בצורה שונה כלפי ישראל אחרי החיסול בדאחיה שבוצע ב-30 ביולי.

במאמר כתב אל-אמין: "על בסיס 'מוטב מאוחר מאשר לעולם לא', הגיב חיזבאללה לחיסול מפקדו הצבאי, פואד שוכר, ונשם לרווחה עם התגובה, באמצעות מבצע טקטי ששמר על כבודו והבטחתו. למרות הגדרות ותוצאות לא ברורות, הוא משך את ישראל ואז היא הכילה אותה (את התקיפה, ד"פ), בהמתנה שאיראן תשלים אותה אם טהראן לא תהיה מרוצה ממנו.

"טרם ברורה תמונת המטרות שאליהן כיוון חיזבאללה והיקף הנזק שנגרם מהתגובה לחיסול המנהיג פואד שוכר. בעוד שישראל עדיין לא הודיעה על מספר האבידות שלה, חיזבאללה אמר בהצהרה כי הוא פגע באתרים אסטרטגיים בישראל, והותיר למזכ"ל שלו להסביר ולפרט את המבצע הצבאי מאוחר יותר היום אחר הצהריים (המאמר פורסם לפני נאום נסראללה, ד"פ).

[fav-select-post post_id="571653" ]

שיגור רקטה שתועד בסרטון חיזבאללה | צילום מסך

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
זלנסקי: רוסיה פתחה במתקפה לשחרור יישובים שכבשנו בקורסק

דורון פסקין

צה"ל: חטיבת רפיח הוכרעה

קרן זריהן

צה"ל על הטענות לפגיעה בעובדי אונר"א: היו מחבלים בחמאס

קרן זריהן

הקריסה הכלכלית בעזה: סוחרים הפכו לרוכלי דוכנים ניידים

יוני בן מנחם

13 פצועים מתוכם חמישה במצב אנוש כתוצאה מפיצוץ רכב ברמלה

אורן שלום

לראשונה במהלך כהונת ביידן: הממשל האמריקני יעביר למצרים את מלוא הסיוע הכספי הצבאי

דורון פסקין

שתפו: [fav-select-post post_id="571653" ]
[save_article_after_read]