כניסה
הרשמה לניוזלטר

לפי דיווח בסוכנות הידיעות הרוסית "ריא", הצו של פוטין מאפשר לזרים ולחסרי אזרחות, השותפים ל"ערכים המסורתיים" של רוסיה ושאינם מסכימים עם המדיניות של ארצם "הכופה גישות ניאו-ליברליות הרסניות", להגיש בקשה לקבלת אזרחות רוסית

דורון פסקין | 20 באוגוסט 2024 | חדשות | 2 דק׳

פוטין חתם על צו לקידום אידיאולוגיה מדינתית המבוססת על ערכים "מסורתיים רוסיים"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חתם אתמול (שני) על צו שיאפשר לאנשים שאינם אזרחי המדינה ושחולקים "ערכים מסורתיים" עם רוסיה להגיש בקשה לקבלת אזרחות רוסית.

צו 702 לשנת 2024 נושא את הכותרת: "מתן תמיכה הומניטרית לאנשים החולקים ערכים רוסיים רוחניים ומוסריים", והוא פורסם באתר האינטרנט הרשמי של הפעולות המשפטיות של הפדרציה הרוסית.

לפי סוכנות הידיעות הרוסית "ריא", "הצו מתייחס לאזרחים זרים וחסרי אזרחות שאינם מסכימים עם המדיניות של ארצם הכופה גישות ניאו-ליברליות הרסניות". אנשים אלה "יוכלו לקבל אישור שהייה זמני ברוסיה מבלי להתחשב במכסה שאושרה על ידי הממשלה, וללא צורך להגיש מסמך המאשר את שליטתם בשפה הרוסית, ידיעת ההיסטוריה ויסודות החקיקה במדינה. לאזרחים כאלה יינתנו אשרות פרטיות רגילות לתקופה של שלושה חודשים. לשם כך, עליהם להגיש בקשה בכתב המציינת את הסיבות לכך לנציגות הדיפלומטית או למשרד הקונסולרי של רוסיה".

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, 19 באוגוסט 2024 | צילום: VYACHESLAV PROKOFYEV/POOL/AFP via Getty Images

שתפו: