כניסה
הרשמה לניוזלטר

יו"ר הרשות הפלסטינית נאם בפרלמנט בנוכחות נשיא טורקיה ארדואן, הודה לטורקיה על תמיכתה במאבק הפלסטיני וקרא להמשיך לפעול נגד ישראל בזירה הבין-לאומית

דורון פסקין | 15 באוגוסט 2024 | חדשות | 2 דק׳

אבו מאזן בנאום לוחמני בפרלמנט הטורקי: בכוונתי לצאת לרצועת עזה

מחמוד עבאס (אבו מאזן), יו"ר הרשות הפלסטינית, נאם היום בפרלמנט הטורקי והצהיר כי הוא מתכוון לצאת בקרוב לרצועת עזה כדי להיות עם תושביה. הוא לא מסר פרטים נוספים מתי הוא מתכוון לעשות זאת, אך זכה לתשואות חברי הפרלמנט, כשבין הנוכחים היה גם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן.

"אני מודיע לפניכם, ובגלל שכבר אין לנו פתרונות, החלטתי לצאת עם כל חברי ההנהגה הפלסטינית לרצועת עזה, ואעשה כל מה שבכוחי כדי להיות עִם העם שלנו. החיים שלנו לא יקרים יותר מחייו של כל ילד פלסטיני. אנחנו מיישמים את ההוראות של השריעה (ההלכה) האסלאמית – זה או ניצחון או מות קדושים", אמר אבו מאזן, וקרא למנהיגי מדינות העולם ולמזכ"ל האו"ם "להשתתף איתנו בהחלטה זו, ולהבטיח את הגישה שלנו לרצועת עזה. לאחר מכן אצא לכיוון ירושלים, בירת מדינתנו הפלסטינית".

אבו מאזן המשיך: "באתי אליכם כדי להביא אליכם את הכאב והתקוות של עמנו הפלסטיני, שחווה כאב רב ואת הנכבה המתמשכת מאז 1948. הוא מתמודד עם פשעי הכיבוש והיעדר צדק בין-לאומי, בדבקות לארצם, למולדתם, למקומות הקדושים שלהם ולזכויותיהם הלאומיות הבלתי ניתנות לערעור".

יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, נואם בפרלמנט הטורקי, 15 באוגוסט 2024 | צילום: Serdar Ozsoy/Getty Images

שתפו: