כניסה
הרשמה לניוזלטר

לאחר פעולות החבלה ששיבשו את רשת הרכבות בצרפת ביום שישי, דווח כעת גם על חבלה ברשתות תקשורת במספר אזורים בצרפת. הרקע עדיין אינו ברור

קרן זריהן | 29 ביולי 2024 | חדשות | 2 דק׳

דיווח: חבלה ברשתות תקשורת בכמה אזורים בצרפת, פריז לא נפגעה

רשתות טלקומוניקציה של מספר מפעילי תקשורת באזורים שונים בצרפת היו קורבן לוונדליזם בלילה שבין ראשון לשני. פריז, המארחת את המשחקים האולימפיים, לא הושפעה מכך. כך מסרה היום משטרת צרפת באמצעות התקשורת הצרפתית.

העיתון הצרפתי Le Parisien ורשת BFM TV דיווחו כי גורמי המשטרה ששוחחו עמם אמרו כי הושחתו מתקנים השייכים לחברות הטלקום הצרפתיות SFR, Bouygues Telecom ו-Free. על פי הדיווחים, נחתכו כבלים בארונות חשמל בדרום צרפת, והושחתו מתקנים באזור מז ליד לוקסמבורג ובאזור וואז ליד פריז.

מזכירת המדינה לענייני דיגיטל, מרינה פרארי, התייחסה בפוסט ב-X למעשי הוונדליזם: "נזקים שבוצעו בכמה מחוזות אמש השפיעו על מפעילי התקשורת שלנו. יש לכך השלכות מקומיות על גישה לסיבים, טלפוניה נייחת וטלפוניה סלולרית. תחת פיקוחי, המרכז לתקשורת אלקטרונית ביטחונית משתף פעולה עם מפעילים עד לשיקום מלא של התקשורת והשירותים. אני מגנה בחריפות את המעשים הפחדניים וחסרי האחריות הללו. תודה לצוותים שהתגייסו הבוקר לביצוע תיקונים והחזרת אתרים שנפגעו לשירות".

שר הפנים של צרפת, ז'רלד דרמנין, במסיבת עיתונאים, 15 ביולי 2024 | צילום: ROMAIN PERROCHEAU/AFP via Getty Images

שתפו: