כניסה
הרשמה לניוזלטר

אם יאושר באופן סופי, החוק יחייב את ארה"ב להתנער מכל שיתוף פעולה עם סין בתחום השתלות האיברים ולהטיל סנקציות על המעורבים בקצירת איברים. בהצעת החוק נכתב כי הרדיפה הנרחבת השיטתית של הפאלון גונג על ידי המפלגה הקומוניסטית הסינית "עשויה להוות רצח עם"

קרן זריהן | 26 ביוני 2024 | חדשות | 4 דק׳

בית הנבחרים האמריקני העביר הצעת חוק נגד קצירת איברים בכפייה ממתרגלי פאלון גונג בסין

בית הנבחרים האמריקני העביר הצעת חוק שמטרתה לשים קץ לקמפיין הרדיפה הממושך של המשטר הסיני נגד הקבוצה הרוחנית פאלון גונג. הצעת החוק נועדה "לדאוג להטלת סנקציות ביחס לקצירת איברים בכפייה המתרחשת בתוך סין העממית, ולמטרות אחרות", כפי שנכתב בה.

הצעת החוק הדו-מפלגתית, שנקראת "חוק הגנת הפאלון גונג", הוצגה על ידי חבר בית הנבחרים הרפובליקני סקוט פרי, ועברה בהצבעה קולית ב-25 ביוני.

פאלון גונג היא שיטה רוחנית לשיפור עצמי המשלבת תרגול מדיטציה והדרכות מוסריות, שמבוססת על שלושה עקרונות יסוד: אמת, חמלה וסובלנות. השיטה נרדפת באופן בלתי פוסק על ידי השלטונות בסין. ב-25 השנים האחרונות, מתרגלי השיטה – 70 עד 100 מיליון על פי הערכות המשטר בשנת 1999 – התמודדו עם מאסרים ממושכים, עינויים, עבודות כפייה וקצירת איברים בכפייה.

מתרגלי פאלון גונג בעצרת לציון 24 שנה לרדיפת מתרגלי הפאלון גונג בסין, בגבעת הקפיטול בוושינגטון, 20 ביולי 2023 | צילום: Samira Bouaou/The Epoch Times

שתפו: