כניסה
הרשמה לניוזלטר

העימות הראשון יתקיים ב-27 ביוני והעימות השני ב-10 בספטמבר

קרן זריהן | 15 במאי 2024 | חדשות | 2 דק׳

טראמפ קיבל את הצעתו של ביידן לקיים שני עימותים נשיאותיים. “הגיע הזמן לעימות”

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, הסכים להצעתו של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, לערוך עימותים (דיבייטים) ביוני ובספטמבר. ההצעה של ביידן פורסמה היום ב-X, והתקבלה תוך שעה באמצעות פוסט תגובה של טראמפ ב-Truth Social (פלטפורמת המדיה החברתית בבעלות טראמפ).

בסרטון בן 15 שניות אמר ביידן כי הוא ניצח בשני עימותים נגד טראמפ ב-2020, והוסיף כי "מאז הוא לא הופיע" לעימות נוסף. "עכשיו הוא מתנהג כאילו הוא רוצה להתעמת מולי שוב", המשיך. "טוב, תעשה לי את היום, חבר. אני אפילו אעשה את זה פעמיים, אז בוא נבחר את התאריכים דונלד –שמעתי שאתה פנוי בימי רביעי".

טראמפ הגיב וציין כי לדעתו ביידן הוא המתעמת (דיבייטור) "הגרוע" ביותר שאי פעם התמודד מולו וכי "אינו יכול לחבר שני משפטים ביחד". "הגיע הזמן לעימות כדי שהוא יוכל להסביר לעם האמריקני לגבי מדיניות הגבול הפתוח ההרסנית ביותר שלו, צווים חדשים ומגוחכים בנוגע לרכבים חשמליים (EV), אפשור של אינפלציה מוחצת, מסים גבוהים ומדיניות החוץ החלשה שלו, המאפשרת לעולם 'לעלות באש'. אני מוכן ומזומן להתעמת מול ג'ו העקום (Crooked Joe) בשני המועדים שהוצעו ביוני וספטמבר", הגיב טראמפ בפוסט.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ונשיא ארה"ב לשעבר והמועמד לנשיאות דונלד טראמפ, 29 בספטמבר 2020 | צילום: JIM WATSONSAUL LOEB/AFP via Getty Images

שתפו: