כניסה
הרשמה לניוזלטר

קארין ז'אן-פייר, דוברת הבית הלבן, הוסיפה בתדרוך לעיתונאים כי "אנחנו בהחלט מודאגים עמוקות מהדו"ח שהתפרסם אתמול ושמצביע על הרעב בעזה"

דורון פסקין | 19 במרץ 2024 | חדשות | 1 דק׳

הבית הלבן: השיחות עם ישראל על המבצע ברפיח יתקיימו ככל הנראה בתחילת שבוע הבא

קארין ז'אן-פייר, דוברת הבית הלבן, אמרה היום (שלישי) כי השיחות בין ישראל לארה"ב בנוגע למבצע ברפיח ייערכו ככל הנראה בשבוע הבא: "אנחנו עובדים על לו"ז והכנות, והן יתקיימו כנראה בתחילת השבוע הבא. זה מה שאנחנו צופים. אבל נעדכן אתכם כשיהיה לנו משהו נוסף לשתף".

בתדרוך שנתנה ז'אן פייר על מטוס האיירפורס 1, שהיה בדרכו לנבאדה, הזכירה כי הנשיא ג'ו ביידן ביקש אתמול מראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחת טלפון שישלח צוות בכיר שיכלול אנשי צבא, מודיעין וסיוע הומניטרי לוושינגטון בימים הקרובים, "וכמו שאמרתי זה יקרה כנראה בתחילת השבוע הבא. מצידנו יהיו פקידי ממשל בכירים שישתתפו [בשיחות]".

כשנשאלה ז'אן פייר לגבי דו"ח של האו"ם שפורסם אתמול, הטוען כי הרעב מתפשט ברצועת עזה ועלול להיחשב כפשע מלחמה שמבצעת ישראל, השיבה הדוברת: "מה שאני יכולה לומר בנושא הדו"ח הזה הוא שאנחנו בהחלט מודאגים עמוקות מהדו"ח שהתפרסם אתמול ושמצביע על הרעב בעזה. הדו"ח מבהיר כי זה קורה למרות המאמצים הבלתי נלאים הנמשכים, כולל של הממשל הזה. כמות הסיוע שמגיעה לאנשים בעזה אינה מספקת. אנו היינו מאד ברורים שצריך לעשות יותר".

קארין ז'אן-פייר, דוברת הבית הלבן, במסיבת עיתונאים בבית הלבן, 15 במרץ 2024 | צילום: Anna Moneymaker/Getty Images

שתפו: