כניסה
הרשמה לניוזלטר

הפרלמנט האירופי קיבל ברוב קולות החלטה המגנה את הרדיפה הממושכת של מתרגלי הפאלון גונג בידי השלטונות בסין, באמצעות מאסרים, עינויים וקצירת אברים

קרן זריהן | 21 בינואר 2024 | חדשות | 3 דק׳

“המשטר הסיני ממשיך לבצע פשעים חמורים נגד האנושות”: האיחוד האירופי העביר החלטה המגנה את רדיפת הפאלון גונג

הפרלמנט האירופי אימץ ב-18 בינואר החלטה המגנה את הרדיפה המתמשכת של המפלגה הקומוניסטית הסינית (מק"ס) נגד השיטה הרוחנית פאלון גונג, וקרא לביצוע חקירה בינלאומית של מסע הדיכוי האכזרי נגד השיטה.

ההחלטה, שהתקבלה בהצבעה ברוב קולות, ציטטה את אלפי מקרי המוות שתועדו במסגרת מסע הרדיפה של המק"ס, המשתמשת במעצר שרירותי, עינויים, התעללות פסיכולוגית וקצירת איברים כפויה במטרה לחסל את השיטה ומתרגליה.

פאלון גונג, הידועה גם בשם פאלון דאפא, היא שיטה רוחנית לשיפור עצמי המשלבת תרגול מדיטציה והדרכות מוסריות, שמבוססת על שלושה עקרונות יסוד: אמת, חמלה וסובלנות. השיטה הוצגה לראשונה בציבור בסין ב-1992 וצברה פופולריות במהלך שנות ה-90. בסוף שנות ה-90 תרגלו את השיטה כ-70 עד 100 מיליון איש, על פי הערכות רשמיות של המשטר באותה תקופה.

חבר הפרלמנט האירופי' הגרמני מייקל גאלר (משמאל), מצטלם עם דינג לבין, בנם של מתרגלי פאלון גונג הכלואים בסין, לאחר קבלת ההחלטה של האיחוד האירופי המגנה את רדיפת הפאלון גונג בסין, 18 בינואר 2024 | צילום באדיבות דינג לבין

שתפו: