כניסה
הרשמה לניוזלטר

סינאן בוזטפה, נשיא מועדון הכדורגל הטורקי אנטליהספור, הגיב לתקרית שבעקבותיה סולק השחקן הישראלי, והתייחס גם לשחקן הישראלי השני בשורות אנטליהספור, רמזי ספורי: "הוא מוסלמי ממוצא פלסטיני… הוא שמח להיות בקבוצה הזו. אנחנו גם שמחים להיות איתו"

דורון פסקין | 17 בינואר 2024 | חדשות | 2 דק׳

נשיא המועדון הטורקי שסילק את שגיב יחזקאל: "נאסר עליו להיכנס לטורקיה"

סינאן בוזטפה, נשיא מועדון הכדורגל הטורקי אנטליהספור שבו שיחק עד ליום ראשון הישראלי שגיב יחזקאל, הגיב היום על סילוקו של השחקן מהקבוצה. יחזקאל סולק בעקבות מחווה שעשה לחטופים הישראלים בעזה, לאחר שער שכבש. בוזטפה הדגיש כי המועדון לא רצה שיקרה מה שקרה, ושיבח את יכולתו המקצועית של יחזקאל: "הוא היה שחקן חשוב עבורנו, ושחקן שהביא הצלחה לקבוצה" אמר, והוסיף בנימה מפויסת כי "חלק מהאמירות שלנו באותו היום לא הובנו כהלכה. [עם זאת], למדינה שלנו יש רגישויות. כולנו צריכים לשים לב לרגישויות האלה". בוזטפה הוסיף: "לפי המידע שקיבלתי, נאסר עליו להיכנס לטורקיה".

בוזטפה הדגיש כי יחזקאל פעל על דעת עצמו ו"המועדון לא יכול היה לקבל זאת". לדבריו, המועדון החליט לבדוק את האירועים, ובתקופה הקרובה יודיע לציבור על הממצאים. בנוגע למחווה של יחזקאל, אמר בוזטפה: "זו הייתה פעולה שאף אחד מחבריו, אף אחד מהצוות הטכני, או אף אחד מהנהלת המועדון לא היה מודע לה. אף אחד לא היה מודע לזה. זה מעשה אידיאולוגי שהוא עשה לגמרי מרצונו".

אנטליהספור אמנם הודיע על סילוקו של יחזקאל מהקבוצה, אך המועדון נתקל בבעיה משפטית מבחינת החוזה שהוא חתום עליו עם השחקן: "פיפ"א (הפדרציה הבין־לאומית לכדורגל), אופ"א (איגוד התאחדויות הכדורגל האירופיות), הפדרציה שלנו (התאחדות הכדורגל הטורקית) ואנחנו מקיימים שיחות בנושא. אין החלטה ברורה כרגע. זה ייקבע לאחר ההליך השיפוטי", אמר בוזטפה. לדבריו, לתסבוכת הזו נוספה גם החלטה של הרשויות בטורקיה ולפיה תיאסר כניסת יחזקאל למדינה.

שגיב יחזקאל מצביע על הכיתוב שעל ידו (100 ימים ל-7 באוקטובר) לאחר שכבש שער במשחק קבוצתו, 14 בינואר 2024 | צילום: תיעוד ברשתות החברתיות

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: