כיצד הצליחה חברת פרסום לגרום לאנשי ארגון טרור לנטוש אותו ולחזור לקהילה שממנה באו. ראיון בלתי צפוי עם נשיא חטיבת העיצוב של החברה
דינה גורדון | 25 בדצמבר 2014 | חברה והיסטוריה | 10 דק׳
איך לפרק ארגון טרור באמצעות קמפיין שיווק
ממשלת קולומביה לא מצליחה כבר 60 שנה למגר את ארגון הטרור המרקסיסטי פאר״ק שמנהל נגדה מלחמת אזרחים עקובה מדם. פאר״ק (שמו של הארגון בספרדית שפירושו ״הכוחות המזויינים המהפכניים של צבא העם של קולומביה״) ביצע מאז שנוסד מאות פיגועים המוניים, חטף לשם כופר אלפי אנשים, ביניהם מדינאים, שופטים, עיתונאים, שוטרים וחיילים, וכיום הוא מממן חלק גדול מפעולות הטרור שלו באמצעות סחר בסמים.
בשנים האחרונות ממשלת קולומביה החליטה לנסות מהלך חדש ומפתיע מעבר למאבק הצבאי המתמשך - לפנות לאנשי הגרילה באמצעות כלי שיווק ופרסום - ולשכנע אותם לנטוש את ארגון הטרור ולחזור לקהילה הנורמלית שממנה באו. האם זה יכול לעבוד?
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו