כניסה
הרשמה לניוזלטר

מנהלת השירות, קימברלי צ'יטל, אמרה את הדברים בהצהרה לתקשורת. אתמול התייחס דובר השירות החשאי לטענות לפיהן צוות האבטחה של טראמפ ביקש אבטחה נוספת ונענה בשלילה: "שגויות לחלוטין"

קרן זריהן | 15 ביולי 2024 | כללי | 3 דק׳

מנהלת השירות החשאי בארה"ב: יישמנו שינויים באבטחה של טראמפ; נשתף פעולה עם החקירה של ניסיון ההתנקשות

קימברלי צ'יטל, מנהלת השירות החשאי של ארה"ב, אמרה היום בהצהרה כי השירות החשאי ישתף פעולה באופן מלא עם החקירה העצמאית של ניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ. כמו כן, התייחסה לנושא האבטחה בוועידה הלאומית הרפובליקנית במילווקי שבוויסקונסין, בה ישתתף היום (שני) טראמפ .

"השירות החשאי עובד עם כל הסוכנויות הפדרליות, הממלכתיות והמקומיות המעורבות כדי להבין מה קרה, איך זה קרה, וכיצד נוכל למנוע מאירוע כזה להתרחש שוב. אנו מבינים את חשיבות הסקירה העצמאית עליה הכריז הנשיא ביידן אתמול ונשתתף במלואה. אנו גם נעבוד עם ועדות הקונגרס המתאימות על כל פעולת פיקוח", אמרה צ'יטל.

צ'יטל הוסיפה כי "יישמנו שינויים ביחידת האבטחה שלו (של טראמפ, ק"ז) מאז יום שבת כדי להבטיח את המשך ההגנה עליו בוועידת [המפלגה הרפובליקנית] ובהמשך הקמפיין".

כוחות הביטחון האמריקנים בזירת ניסיון ההתנקשות בנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, 13 ביולי 2024 | צילום: REBECCA DROKE/AFP via Getty Images

שתפו: