שינוי החיפוש וההתנהגות של הגולשים ברשת מאלץ את חברות השיווק לשנות את הסיסטם שלהן – ומבדיקה שלנו חברת מרובע ברשת כבר שם, והתוצאות מדברות.
תוכן שיווקי | 18 ביוני 2025 | תוכן שיווקי | 3 דק׳
קידום אורגני בעידן הבינה המלאכותית – כששיווק באמת פוגש תוצאה
הבעלים יוסי זנה מספר "כמעט כל שיחה עם בעל עסק שאני פוגש היום מגיעה לאותה נקודה: כולם מדברים על AI, אבל איך זה קשור אליי? האמת? זה קשור – ועוד איך". השאלה היא לא אם הבינה המלאכותית תשפיע על השיווק, אלא אם העסק שלך מוכן לזה.
אצלנו, במרובע ברשת, התשובה כבר ברורה: כן. מוכנים. כבר שם. לא רק מדברים – אלא עובדים, מקדמים, ומביאים תוצאות אמיתיות בפלטפורמות בינה מלאכותית ובתוצאות OVERVIEW של גוגל.

צילום מסך בגוגל לביטוי: "קידום אורגני בגוגל", צילום תאריך 22.6.2025
אנחנו מזהים שינויים בתנועה האורגנית בגוגל הרבה לפני שהם מתפוצצים בשוק. ובדיוק בגלל זה הלקוחות שלנו רואים תוצאות גם כשהמתחרים עדיין מנסים להבין מה קרה.
הקידום האורגני לא נעלם – הוא פשוט משתנה
שאלנו את מרובע ברשת – אז מה קורה? מה הדיבור? תספרו לנו קצת
אז זה מה שקורה נכון לעכשיו – גם כשגולש שואל שאלה בצ'אט GPT או מחפש מידע ב GEMIMI (פלטפורמת AI של גוגל) – הוא עדיין רוצה תשובה מדויקת, אמינה, מבוססת. מה זה אומר בפועל? שאותו SEO שאנחנו עושים כבר שנים, פשוט עובר התאמה לעולמות של AI – עם דגש על ניסוח תשובות, מבנה תוכן חכם, סמכות דיגיטלית וניתוח עומק של שאילתות גולשים.
לא רק התוצאות חיפוש השתנו או פלטפורמת החיפוש מה שבעיקר השתנה זה צורת החיפוש של הגולשים
אם עד היום החיפוש הסטנדרטי היה מילת מפתח לדוגמא: "מוסך" אז היום הלקוח כנראה ירשום: "יש לי יונדאי 2016 אני מחפש מוסך שמתמחה בתיקון סוג הרכב הזה בראשון לציון".
כלומר החיפוש הפך לחיפוש מדוייק יותר, בסגנון שאלות מורחבות ולא מילות מפתח. ולזה בדיוק חברות השיווק בדיגיטל צריכות להתאים את עצמן.

צילום שאלת לקוח בצאט עם תשובה שמציגה לקוח של מרובע ברשת בתוצאה הראשונה
אנחנו מומחים בקידום אורגני בגוגל כבר 18 שנה (אכן די ותיקים, משנת 2007🏆). זה הבסיס שלנו, וזה התחום שאנו חיים אותו יום-יום. אבל מה שהרבה עסקים לא מבינים זה שהעקרונות של הקידום האורגני נשארים – רק הפלטפורמות משתנות.
דוגמא נוספת מהשטח – מבינים איך אנשים מחפשים – לא רק איפה
פעם חיפשו "מנעולן תל אביב". היום כותבים: "מה לעשות כשנתקעים מחוץ לבית בלילה בתל אביב?" אולי נראה קטן – אבל למי שבונה תוכן, מתכנן מילות מפתח וכותבים אמיתיים, זה שינוי עצום.
אנחנו במרובע ברשת יודעים לקרוא את השפה החדשה של הגולשים. יודעים איך הם שואלים, איך הם מחפשים, ואיך לגרום לתשובה שלך להופיע בדיוק בזמן ובמקום שבו הם צריכים אותך – בין אם זה בגוגל הקלאסי, או בתוך תוצאה שנשלפת מתוך GPT או ג'מיני.
בינה מלאכותית היא לא תחליף – היא מכפיל כוח
אנחנו לא משתמשים ב-AI כדי "לחסוך זמן". אנחנו משתמשים בו כדי לעלות רמה. עובדים איתו, מבצעים מחקרים, טיוטות, השוואות וסימולציות של חיפוש תוצאות – אבל תמיד עם עין אנושית.
במרובע ברשת, הבינה המלאכותית היא חלק מהצוות – לא מי שכותבת את הכול לבד. וכשהיא פועלת יחד עם אנשי תוכן, מקדים ואנליסטים שמבינים איך היא חושבת – התוצאות פשוט אחרות.

בין לקוחות מרובע ברשת
תוצאות במקום התחייבויות
במרובע ברשת אין התחייבויות ואין חוזים לטווח ארוך. כשאתה רואה תוצאה – אתה נשאר. העמידה והאחריות היא אך ורק מול יוסי, הבעלים של הרשת. כל לקוח מקבל יחס אישי, ישיר, והבנה עמוקה של הצרכים האמיתיים של העסק שלו.
אנחנו מגיעים לעסקים פיזית לפגישות בעסק, וגם מקיימים פגישות זום שוטפות לבניית תכנית שיווק מותאמת. תוכלו להתרשם מכ 70 ביקורות 5 כוכבים מהלקוחות שלנו בלחיצה כאן.
מעוניינים לקבל ייעוץ לשיווק לעסק שלכם ללא עלות?
חייגו: 072-265-7607
או פשוט חפשו בגוגל: מרובע ברשת.
תוכן נוסף עבורך
-
ישראל נערכת לאפשרות של התקפה איראנית לפני הבחירות בארה"ב
יוני בן מנחם | 10:29 | 31.10.24
-
בנק ישראל מחפש דרכים שיאפשרו לו לשכנע את הציבור לאמץ את "השקל הדיגיטלי"
צוות מגזין אפוק | 11:46 | 22.06.23
-
אנדלוסיה
עוזי מלימובקה
-
איסמאעיל הנייה מאוכזב מעבדאללה מלך ירדן
יוני בן מנחם | 18:07 | 08.05.24
-
לאחר כשבועיים שלא נראה בציבור: הטלוויזיה האיראנית שידרה תיעוד של אסמעיל קאא'ני
דורון פסקין | 07:51 | 15.10.24