כניסה
הרשמה לניוזלטר

רוצים להצליח בעולם הביטוח והפיננסים? תכירו את המסלול שיגרום לכם להגיע לכל היעדים שלכם – probit BOOST עם תמיכה מלאה (כלכלית ומקצועית), ליווי אישי מהשורה הראשונה, הסכמים מעולים ושלל הטבות ופינוקים – הדרך שלכם להצלחה קרובה מתמיד

תוכן שיווקי | 28 בינואר 2024 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

הבוסט שמסייע לסוכני ביטוח לנפץ את תקרת הזכוכית – הכירו את probit BOOST‏

יש שלב שכל סוכן וסוכנת ביטוח, בין אם הם בתחילת דרכם ובין אם כבר הספיקו לצבור לקוחות, נתקלים בו – שלב המחשבות על עתיד הקריירה שלהם.

לסוכנים, יש שתי אפשרויות עיקריות שביניהן הם יכולים לבחור במסלול הקריירה שלהם:

האפשרות הראשונה והשכיחה ביותר, היא להיות עובדים שכירים בחברה או בסוכנות ביטוח, והיא מאפשרת מצד אחד לקבל משכורת חודשית קבועה ומצד שני מעט מאוד אופציות לקידום והתפתחות – תקרה מבטון מזוין שכמעט בלתי אפשרי לנפץ אותה.

את אפשרות השנייה, להיות סוכנים עצמאיים, מעט סוכנים בוחרים מכיוון שעל הנייר קשה יותר לצלוח אותה. אבל, עם הכלים הנכונים והמעטפת הנכונה – היום זה קל יותר מתמיד לנפץ את תקרת הזכוכית ולהגיע לכל המטרות והיעדים.

הכירו את probit BOOST

להיות סוכני ביטוח, יכול להיות עסק מתגמל ומספק מאוד. שכן, חברות הביטוח מוכנות לשלם לסוכנים תגמולים נאים על השירות שהם מעניקים ללקוחות. ובנוסף, העזרה לאותם לקוחות, ברגעים הכי קשים שלהם – זו תחושה מספקת שאין שנייה לה.

מצד שני, היכולת לפתח את העסק כל הזמן, לגייס לקוחות בעקביות ובו זמנית להעניק להם שירות מקצועי שיגרום להם להעביר את הבשורה מפה לאוזן, היא משימה לא פשוטה.

ולכן, בבית הסוכן של קבוצת probit, קבוצה המונה חמש סוכנויות ביטוח בפריסה ארצית, פיתחו את "probit BOOST" – מסלול ייעודי, מוצלח ומושקע מאוד המאפשר לכל מי שרוצה לנפץ את תקרת הזכוכית ולצאת לדרך עצמאית משגשגת בעולם הביטוח והפיננסים.

תמיכה מלאה

ב"פרוביט" יודעים שהשלב הקשה ביותר בפתיחת עסק עצמאי הוא השלב הראשוני בו יש חוסר וודאות כלכלית.

הרבה סוכנים, שרוצים לצאת לדרך חדשה, נעצרים בשלב הזה ובוחרים להמשיך בעבודה שלהם, גם אם היא לא מתגמלת אותם כראוי, בגלל הפחד (המוצדק יש לציין) לא להרוויח מספיק כסף בתחילת הדרך.

בדיוק בגלל זה, הם מציעים תמיכה כספית בשנה הראשונה – כדי שתהיה לכם אפשרות לפתח את העסק החדש שלכם בראש שקט.

מנטורינג וליווי מקצועי

אחד הדברים החשובים ביותר, שיבדיל אתכם משאר הסוכנים ויאפשר לכם לגייס יותר לקוחות מרוצים זה שיפור תמידי של רמת הידע שלכם.

סוכנים שמגייסים רק על בסיס הנחות והבטחות, מהר מאוד מוצאים את עצמם בסבב טלפונים של שימור לקוחות לאחר שסוכן אחר התקשר והציע להם את אותה פוליסה בכמה שקלים פחות.

לכן, לכל מי שמצטרף ל-probit BOOST, מצמידים מנטור מקצועי שמלמד מא' ועד ת' את רזי המקצוע. ובנוסף, בכל מספר ימים מתקיימות הדרכות על כל חידוש, שינוי או פיסת מידע שחשובים בשביל הטיפול השוטף בלקוחות.

מי אמר פרסום ולא קיבל?

עקב אכילס נוסף אצל מרבית הסוכנים הוא נושא הפרסום בו הם מאוד מתקשים.

כחלק מתהליך הקליטה, כלל הסוכנות והסוכנים עוברים אצל צלם מקצועי לטובת צילומי תדמית, מקבלים עמוד נחיתה ייעודי לאיסוף לידים ופגישה עם יועץ שיווק מנוסה שמסביר להם מה נכון (ולא נכון) לעשות, מלווה אותם ועונה על כל השאלות.

בירוקרטיה ומערכות

אף אחד לא אוהב לטפל בבירוקרטיה. לכן, ב"פרוביט" מטפלים בכל הדברים המורכבים בשבילכם – החל מהמסמכים הדרושים לצורך פתיחת עסק ברשויות ורואה חשבון ועד למערכות ניהול לקוחות (crm) ומכירות. ככה שבמקום להתעסק ב"שטויות", יהיו לכם את כל הזמן והאנרגיה שדרושים לכם להשגת המטרות.

תנאים מעולים ושיטה שמייצרת הכנסה שרק הולכת וגדלה

כקבוצה שיש לה יותר מ-30,000 לקוחות, העמלות והתנאים שהסוכנים בבית הסוכן probit מקבלים הם מהטובים בישראל.

לא פחות חשוב מכך, בנוסף לשיתופי פעולה ופגישות שסוכנים מקבלים, שיטת העבודה ב"פרוביט" הוכיחה את עצמה אינספור פעמים כשיטה היעילה ביותר לצמיחה עקבית ובריאה של תיק הלקוחות.

במסגרת העבודה המשותפת, תלמדו שלב אחרי שלב מהי ואיך ליישם את השיטה שמייצרת עוד הכנסה מכל לקוח והופכת אותו לשגריר נלהב שלכם.

להיות עצמאי, להרגיש שכיר

בין כל הפגישות, העסקאות והשירות שנותנים לקוחות, חייבים לקחת פסק זמן להנאות הקטנות של החיים ולחופשות.

בצוות הניהולי של בית הסוכן, מקפידים לערוך מסיבות, לארגן יציאות לדרינקים ויצירת חוויות משותפות, להטיס סוכנים לחופשות ולפרסם מבצעים והגרלות שוות כמו בכל חברות הביטוח הגדולות.

הזמן הנכון ביותר לעשות מהלך הוא עכשיו

אם אתם רוצים להתחיל להיות מתוגמלים על העבודה הקשה שלכם, הזמן הכי טוב להתחיל לעשות את זה הוא עכשיו.

הפתגם "הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים. הזמן הבא הכי טוב, הוא עכשיו" נכון גם לסוכנות וסוכנים שרוצים להצליח באמת בעולם הביטוח והפיננסים.

ככל שתתחילו לעבוד כמו שצריך, עם הליווי הנכון ומעטפת רחבה מוקדם יותר – ככה תגיעו למטרות וליעדים האישיים שלכם יותר מהר.

שתפו: