כניסה
הרשמה לניוזלטר

לפני מספר שנים, שני עיתונאים ובלוגרים רצו לבדוק האם סיפור באמת נותן ערך אמיתי למוצר. בשביל…

כמה היכולת לספר סיפור שווה לעסק שלכם?

לפני מספר שנים, שני עיתונאים ובלוגרים רצו לבדוק האם סיפור באמת נותן ערך אמיתי למוצר. בשביל הניסוי הם קנו 100 פריטים שערכם הממוצע היה קצת מעל דולר אחד בלבד (1.29$ אם לדייק). אני מדבר איתכם על פריטים בסגנון של "הכל בדולר". בננה מגומי, מטוס צעצוע, מוצרים זולים ולא בעלי ערך מיוחד. לאחר מכן הם פנו לכותבים שונים בבקשה להשתתף בניסוי, ונתנו להם את המוצרים. הם ביקשו מהם לכתוב סיפור רקע מעניין כלשהו לפריטים שקיבלו. בסופו של דבר היו להם 100 פריטים שעלו "גרושים" עם סיפור קצרצר, ומומצא לחלוטין, על כל אחד מהם.

בציפייה גדולה הם פתחו חשבון באיביי והציעו את אותם פריטים למכירה, אך הפעם – בתוספת הסיפור.

מה לדעתכם היו התוצאות?

עלות כל הפריטים סה"כ הייתה במקור $129, אך בסופו של דבר הם נמכרו ב… $3,612.51.

מה גרם לעליית הערך של הפריטים ב-2,799%?

המקרה של צמד הכותבים אינו מקרה חד פעמי אלא מבוסס על עיקרון שיווקי שכולנו יכולים ליישם אצלנו בחיים או בעסק.

אז איך עושים את זה? איך לוקחים את המוצר, את השירות או את הרעיון שלכם והופכים אותו לדבר שכולם ידברו עליו? איך משתמשים באמנות הסיפור כדי להגדיל משמעותית את הערך של מה שיש לכם ביד?

אירוע "הארגז": אמנות הסטוריטלינג יוצא לדרך ביום שלם מלא בהרצאות מרתקות עם המומחים הטובים בישראל (ד״ר חיים שפירא, השף אסף גרניט, ניר וגלי, ענת קורול-גורדון, אסף סידס וד״ר נועם פיינהולץ) שיתנו לכם ארגז כלים שיאפשר לכם להפוך את העסק או הסיפור שלכם לדבר הגדול הבא, עם סטוריטלינג שמייצר לכם ערך.

רק שימו לב: כל אירועי אמנות הסטוריטלינג האחרונים היו Sold Out שבועות מראש, לפעמים תוך ימים ספורים.

אל תפספסו את זה – הירשמו עכשיו בלחיצה כאן.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
צילום: דובר צה"ל
חיזבאללה פגע בבסיס חיל האוויר בצפון; צה"ל תקף מטרות חיזבאללה בדרום לבנון

צוות מגזין אפוק

צילום: Shutterstock
חוקרים: הבינה המלאכותית הפכה למומחית בשקרים והונאה

רקפת תבור

חיזוי תמונות פנים של חשודים מתוך ה-DNA שלהם, דרכונים מבוססי מידע גנטי ברוסיה, והפיכתה של ישראל למאגר גנטי לניסויים

מאיה מזרחי, רקפת תבור

צילום: FREEPIK
בדיקות מעקב בהריון: כל מה שההורים לעתיד חייבים לדעת

תוכן שיווקי

"אירופה הולכת לקראת מלחמת תרבויות"

מורטן סטורם

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
"אנחנו מחזיקים אותו במתח, עכשיו האויב הוא זה שממתין בדריכות"

צוות מגזין אפוק

שתפו: