כניסה
הרשמה לניוזלטר

תכנים העוסקים במיניות ממשיכים לחדור למערכות החינוך, גם לכיתות הנמוכות – מדוע זה קורה? האם יש יד מכוונת ומה המטרה? | מהארכיון

איל לוינטר | 11 ביולי 2024 | חברה והיסטוריה | 12 דק׳

בשם הסובלנות: המתקפה על התמימות

הורים אמריקנים טוענים בשנים האחרונות כי לבתי הספר של ילדיהם נכנסים תכנים העוסקים במיניות פורצת גבולות, בפורנוגרפיה ואף בפדופיליה, דבר שלא קרה מעולם בהיסטוריה.

סטייסי לנגטון, אם לשישה המתגוררת בצפון מדינת וירג'יניה שבארה"ב, סיפרה לנו כי בספריית בית הספר של בנה, במחוז פיירפקס, מנגישים לילדים ספרים כמו "נער מכסחת הדשא" (Lawn Boy). הספר כולל, לדבריה, סצנה של גבר מבוגר הנזכר במפגש מיני שחווה בכיתה ד' עם תלמיד אחר בן גילו. ספר אחר הוא "זיכרונותיה של ג’נדרקוויר" (Gender Queer: A Memoir) – רומן גרפי ובו תמונות בסגנון קומיקס, הכולל תמונה של אקט פדופילי.

במחוז לאודן במדינת וירג'יניה הקימו בתוך כיתות הלימוד "ספריות גיוון". איימי ג'אהר, אם לילד בכיתה ט' במחוז, אמרה לנו כי חלק מהספרים כוללים "מסרים מיניים גלויים וסמויים, בניסיון לנרמל התנהגות מינית". אחד הספרים, "מאנדיי לא חוזרת" (Monday’s not Coming) עוסק לדבריה בהיעלמותה המסתורית של נערה שחורה בשם מאנדיי צ'ארלס, והמסע של חברתה הטובה קלאודיה קולמן בחיפוש אחריה. הספר כולל סצנה של נער ונערה מקיימים יחסי מין על שולחן המורה – דבר שלא הפריע למגזין Publisher’s Weekly, מגזין מקצועי בתחום ההוצאות לאור, לכלול אותו ברשימת הקריאה ה"אנטי-גזענית" המומלצת לצעירים.

"בארה"ב זה הובא לתוך מערכת החינוך בטענה שקיים מיעוט שאינו מבין את המגדר או את המין שלו" | אילוסטרציה: מגזין אפוק

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
מה ניתן ללמוד מהמשקיעים הגדולים בעולם: הענק הלא מפורסם – וולטר שלוס

גלעד סלונים, יואב זליקוביץ

תרבות ה"צ'בול" הגלובלית: כיצד מרדף הקריירה מאיים על עתיד האנושות?

רקפת תבור, מאיה מזרחי

מיתוס האינטליגנציה היהודית: האם יש בו אמת?

איל לוינטר

האנשים שהצילו את הילדים שאיש לא רצה

דינה גורדון

"מטחנת בשר": האם בתי ספר אמריקניים מסוכנים לנפש?

איל לוינטר

"העבדות עדיין קיימת היום ואני הוכחה חיה"

יאן יקיאלק

שתפו: