כניסה
הרשמה לניוזלטר

הצעת חוק שמטרתה להילחם בקצירת האיברים הכפויה שמבצעת המפלגה הקומוניסטית הסינית (המק"ס) בסין, עברה בבית הנבחרים האמריקני ברוב מוחץ של 413 מול 2 ב-27 במארס

צוות מגזין אפוק | 30 במרץ 2023 | חדשות | 2 דק׳

בית הנבחרים האמריקני העביר הצעת חוק שמטרתה להעניש כל מי שמעורב בקצירת איברים בסין

הצעת חוק שמטרתה להילחם בקצירת האיברים הכפויה שמבצעת המפלגה הקומוניסטית הסינית (המק"ס) בסין, עברה בבית הנבחרים האמריקני ברוב מוחץ של 413 מול 2 ב-27 במארס.

הצעת החוק מציינת כי אנשים המעורבים בקצירת איברים בכפייה ייענשו, לרבות חברי המפלגה הקומוניסטית הסינית. היא קובעת כי לא יאוחר מ-180 יום (שישה חודשים) ממועד חקיקת החוק, נשיא ארה"ב מחויב לזהות את האנשים המממנים, נותנים חסות או מסייעים בדרך אחרת לביצוע קצירת איברים בכפייה, ולהגיש לוועדות מתאימות בקונגרס רשימה שמית שלהם. מאנשים אלה תימנע כניסה לארה"ב. החוק גם נועד לטפל באופן כללי בסחר בבני אדם למטרות קצירת איברים, ולהעניש אותם באופן דומה.

"זו זוועה, זה פשע נגד האנושות, וזה פשע מלחמה, כי זו מלחמה נגד אנשים חפים מפשע בסין, ו[מנהיג סין] שי ג'ין-פינג אחראי לזה ישירות. מי שיעסוק בכך ברצון יישא באחריות", אמר לנו נציג בית הנבחרים כריס סמית' (המפלגה הרפובליקנית), העומד מאחורי הצעת החוק. "לעולם אל לנו להסיט את מבטנו מעוול ודיכוי בכל מקום בו הם מתרחשים", הוסיפה נציגת בית הנבחרים סוזן ויילד (המפלגה הדמוקרטית).

בניין הקפיטול בוושינגטון | צילום: Madalina Vasiliu/The Epoch Times

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אוניברסיטת צפון קרוליינה: מפגינים ניסו לתלוש את דגל ארה"ב התלוי על תורן במרכז הקמפוס. סטודנטים אמריקנים נלחמו להגן עליו

קרן זריהן

"אנשים התחילו לזרוק עלינו בקבוקי מים, אבנים, מקלות, בזמן שאנו מגנים על הדגל, שכל כך הרבה נלחמו כדי להגן עליו"

הפגנת החרדים בכביש 4: "אני מעדיף למות ולהיהרג כמו כל הדורות בעם ישראל שמתו ולא רצו להמיר את דתם"

אורן שלום

עשרות חרדים חוסמים את כביש 4 במחאה על חוק הגיוס. מפגינים במקום סיפרו למגזין אפוק על מהות ההפגנה מבחינתם: "התכנסו כאן הרבה אנשים שמרגישים שהחיים שלהם תלויים מנגד"

דיווח: טורקיה עוצרת לגמרי את הסחר עם ישראל

צוות מגזין אפוק

שר החוץ ישראל כ"ץ: "כך נוהג דיקטטור שרומס את האינטרסים של העם הטורקי"

הנייה: בוחנים את ההסכם ברוח חיובית. משלחת שלנו תצא "בהקדם האפשרי" למצרים להשלמת הדיונים

דורון פסקין

חמאס הודיע לפני זמן קצר כי ראש הלשכה המדינית, איסמאעיל הנייה, אמר את הדברים בשיחה עם ראש המודיעין המצרי, עבאס כאמל

דיווח: גל מעצרים בסעודיה עקב פוסטים פרו פלסטינים על רקע המלחמה בעזה

דורון פסקין

על פי סוכנות בלומברג, סעודיה נוקטת ביד קשה כלפי אנשים המפרסמים ברשתות החברתיות דעות נגד ישראל וארה"ב. בין העצורים: איש תקשורת שהתבטא כי "לעולם אין לסלוח לישראל"

טראמפ: "אני לא בטוח שפתרון שתי המדינות יכול לעבוד"

דורון פסקין

בריאיון למגזין טיים פקפק המועמד לנשיאות בכך שפתרון שתי המדינות יכול לעבוד: "ילדים ערבים גדלים ומלמדים אותם לשנוא יהודים ברמה שאיש לא חשב שהיא אפשרית". הנשיא לשעבר גם התייחס לסוגיית החטופים, למה יעשה כנשיא אם ישראל תיקלע למלחמה עם איראן והעביר ביקורת על נתניהו

שתפו: