כניסה
הרשמה לניוזלטר

איך עושים את זה כשהטיפים הרגילים כבר לא ממש עובדים

צוות מגזין אפוק | 15 באוקטובר 2017 | פסיכולוגיה | 2 דק׳

כיצד אנשים מצליחים עושים נטוורקינג

איך אפשר ליצור קשרים עם אלה שכבר נמצאים ממש למעלה? אלה שכולם רוצים להתחכך בקרבתם, לשמוע מהם עצות טובות, לקבל מהם תמיכה ודרכם אולי להגיע למפורסמים ולמומחים נוספים? הרי היומן שלהם עמוס בפגישות עוד יותר מזה שלכם, שלא לדבר על האימיילים והפייסבוק שלהם שמלאים בבקשות של אנשים שרוצים גם הם להיות ברשת שלהם. במקרה הזה, הטיפים הרגילים ליצירת נטוורקינג, כמו להזמין לקפה, ליצור קשר דרך לינקדין, או למצוא נושא משותף לשיחה, כבר לא ממש תופסים.

בשלב הזה צריך כבר אסטרטגיה אחרת. דורי קלארק, יועצת שיווק ומחברת הספר "להמציא את עצמך מחדש" (Reinventing You, 2013) מכנה את האסטרטגיה הזו "נטוורקינג פנימה". המונח הזה הוא פרפרזה על המונח "שיווק פנימה", שהתפרסם לפני כעשור על ידי המייסדים של "האב-ספוט", בריאן הליגן ודרמש שאן. הכוונה היא למשוך אליך לקוחות באופן ישיר באמצעות יצירת תכנים שמעניינים אותם ובעלי ערך בשבילם. למשל, לכתוב מאמרים או לייצר פוד-קאסטים, במקום לבזבז זמן בניסיונות שכנוע בטלפון, או ביציאה לאירועים.

Delegates Networking During Conference Lunch Break

תמונה: Fotolia

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
המנקה הגאון ויל האנטינג (מאט דיימון) בסרט "סיפורו של ויל האנטינג"
האנשים החכמים בעולם: שומר הבר ממונטנה, היועצת וילד הפלא

מאיה מזרחי

צילום: Shutterstock
אסטרטגיות למידה: איך לזכור יותר ולהבין לעומק

מאיה מזרחי

ברואר מציע להיעזר בטכניקות של מודעות כדי לשנות את הרגלי האכילה שלנו | איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
משחקי הרעב: איך לרזות באמצעות התבוננות פנימה

רקפת תבור

אנו נוטים לשגות ולחשוב שהאושר האמיתי מחכה לנו תמיד מעבר לפינה – במטרה הבאה, בקשר החברתי הבא או בחופשה הקרובה
מסלול הריצה ההדוני – מדוע רמת האושר שלנו תמיד תישאר בסיסית

מאיה מזרחי

צילום: Patrick Schneider/Unsplash
ניקסן – האמנות ההולנדית של לא לעשות כלום

מאיה מזרחי

עיצוב אילוסטרציה: מגזין אפוק, תמונות: Focus Pix/Shutterstock.com, Jamie Squire/Getty Images, Clive Brunskill/Getty Images,
Hannah Peters/Getty Images, Jack Guez/AFP
משחקים מנטליים: מה גורם לספורטאים הגדולים ביותר "להיחנק" תחת לחץ, ולאחרים לפרוח

איל לוינטר

שתפו: