איך עושים את זה כשהטיפים הרגילים כבר לא ממש עובדים
צוות מגזין אפוק | 15 באוקטובר 2017 | פסיכולוגיה | 2 דק׳
כיצד אנשים מצליחים עושים נטוורקינג
איך אפשר ליצור קשרים עם אלה שכבר נמצאים ממש למעלה? אלה שכולם רוצים להתחכך בקרבתם, לשמוע מהם עצות טובות, לקבל מהם תמיכה ודרכם אולי להגיע למפורסמים ולמומחים נוספים? הרי היומן שלהם עמוס בפגישות עוד יותר מזה שלכם, שלא לדבר על האימיילים והפייסבוק שלהם שמלאים בבקשות של אנשים שרוצים גם הם להיות ברשת שלהם. במקרה הזה, הטיפים הרגילים ליצירת נטוורקינג, כמו להזמין לקפה, ליצור קשר דרך לינקדין, או למצוא נושא משותף לשיחה, כבר לא ממש תופסים.
בשלב הזה צריך כבר אסטרטגיה אחרת. דורי קלארק, יועצת שיווק ומחברת הספר "להמציא את עצמך מחדש" (Reinventing You, 2013) מכנה את האסטרטגיה הזו "נטוורקינג פנימה". המונח הזה הוא פרפרזה על המונח "שיווק פנימה", שהתפרסם לפני כעשור על ידי המייסדים של "האב-ספוט", בריאן הליגן ודרמש שאן. הכוונה היא למשוך אליך לקוחות באופן ישיר באמצעות יצירת תכנים שמעניינים אותם ובעלי ערך בשבילם. למשל, לכתוב מאמרים או לייצר פוד-קאסטים, במקום לבזבז זמן בניסיונות שכנוע בטלפון, או ביציאה לאירועים.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו