כניסה
הרשמה לניוזלטר

אם עד היום אנשי עסקים שקנו חברה בחנו רק את העסקים שלה, עכשיו הם שולחים את ד”ר דב ינאי כדי שיפרוץ לראש של הנהלת החברה. ראיון על האסטרטגיה החדשה לניהול עסקאות ומו”מ עם האיש שהקים את מכון אדם-מילוא והפך למומחה בעל שם עולמי

איל לוינטר | 8 באפריל 2016 | פסיכולוגיה | 10 דק׳

הפרופיילר

"עד היום אנשי עסקים שרצו לקנות חברה בדקו רק את המצב הפיננסי שלה, את הנכסים שיש לה, את מצב המכונות, את המצב בבנק וכו׳, והציעו סכום מסוים עבורה. כעת יש אנשי עסקים בכירים שמבינים שהם צריכים לבדוק גם את הגורם האנושי בחברה, ואז פונים אלי. הם שולחים אותי לחברה שהם רוצים לרכוש, שאני אביא להם את ההערכות שלי לגבי הגורם האנושי ששם, וזה משפיע על מחיר העסקה".

תן לי דוגמה. 

צילום: אלכס גורביץ׳

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ברואר מציע להיעזר בטכניקות של מודעות כדי לשנות את הרגלי האכילה שלנו | איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
משחקי הרעב: איך לרזות באמצעות התבוננות פנימה

רקפת תבור

אנו נוטים לשגות ולחשוב שהאושר האמיתי מחכה לנו תמיד מעבר לפינה – במטרה הבאה, בקשר החברתי הבא או בחופשה הקרובה
מסלול הריצה ההדוני – מדוע רמת האושר שלנו תמיד תישאר בסיסית

מאיה מזרחי

צילום: Patrick Schneider/Unsplash
ניקסן – האמנות ההולנדית של לא לעשות כלום

מאיה מזרחי

עיצוב אילוסטרציה: מגזין אפוק, תמונות: Focus Pix/Shutterstock.com, Jamie Squire/Getty Images, Clive Brunskill/Getty Images,
Hannah Peters/Getty Images, Jack Guez/AFP
משחקים מנטליים: מה גורם לספורטאים הגדולים ביותר "להיחנק" תחת לחץ, ולאחרים לפרוח

איל לוינטר

חרם זה מאבק המתרחש לרוב בתוך האליטה, או כנגד ילדה חדשה שהיא הדבר האקזוטי החדש המהווה איום על אחת הבנות
בתוך מוחו של בריון

מאיה מזרחי

צילום: Shutterstock
הנטייה לראות את הרע באחרים, במקום את הטוב

דינה גורדון

שתפו: