כניסה
הרשמה לניוזלטר

מודל הפרסום הישן באינטרנט הולך להיעלם. עוד ועוד אנשים בוחרים לחסום פרסומות באמצעות תוכנות שונות, המאיימות לרושש את אתרי התוכן וחברות הפרסום הדיגיטלי. האם בכל זאת המפרסמים יכולים להביס את מי שחוסם אותם?

בן קמינסקי | 6 במאי 2016 | מדע וטכנולוגיה | 12 דק׳

״בוודאי שאנחנו לוחמניים. זאת מלחמת דת! אי אפשר לשנות את עולם הפרסום במילים יפות"

לתוכניתנים יש מין נטייה שכזאת – כשמשהו לא מוצא חן בעיניהם, הם יושבים לכתוב קוד שישנה אותו. אז כשפרסומות צבעוניות וקופצניות שהופיעו באתרי תוכן באינטרנט הטרידו את ולדימיר פאלאנט עד שלא יכול היה לשאת זאת יותר באותם ימים של 2006, הוא לא נשאר אדיש. התוכניתן הגרמני התיישב לכתוב תוסף לדפדפן שיחסום את כל הפרסומות המעצבנות, ויאפשר לו לגלוש באינטרנט כמו שהוא היה רוצה לעשות זאת.

זה מזכיר דברים שעבריינים היו אומרים. אני אגן עליך מפניי. אם לא תשלם את הכסף, אני אפגע בך

תמונה: Fotolia

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אילוסטרציה: Shutterstock
״נדיר ביותר ובלתי סביר״: המדענים שחוקרים ילדים עם זיכרונות מחיים קודמים

מאיה מזרחי

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק, Shutterstock
האם הסוד לחיי הנעורים נמצא במעמקי גופנו?

רקפת תבור

הלב מזוהה אוניברסלית כסמל לאהבה, ובאופן מעניין, האהבה יכולה להשפיע באופן משמעותי על הלב עצמו | אילוסטרציה: מגזין אפוק, Shutterstock
חשבנו שאהבה היא רק רגש – המחקרים מראים שהיא גם תרופה

רקפת תבור

אילוסטרציה: Shutterstock
איברמקטין נגד סרטן: תרופת פלא או תקוות שווא?

רקפת תבור

אילוסטרציה: Shutterstock
הגוף זוכר: האם הלא מודע שלנו טמון גם בתאים, בלב ובשרירים?

רקפת תבור

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
כשלטבע יש חתימה: האם צורתם של צמחים חושפת את סגולותיהם הרפואיות?

רקפת תבור

שתפו: