כניסה
הרשמה לניוזלטר

מודל הפרסום הישן באינטרנט הולך להיעלם. עוד ועוד אנשים בוחרים לחסום פרסומות באמצעות תוכנות שונות, המאיימות לרושש את אתרי התוכן וחברות הפרסום הדיגיטלי. האם בכל זאת המפרסמים יכולים להביס את מי שחוסם אותם?

בן קמינסקי | 6 במאי 2016 | מדע וטכנולוגיה | 12 דק׳

״בוודאי שאנחנו לוחמניים. זאת מלחמת דת! אי אפשר לשנות את עולם הפרסום במילים יפות"

לתוכניתנים יש מין נטייה שכזאת – כשמשהו לא מוצא חן בעיניהם, הם יושבים לכתוב קוד שישנה אותו. אז כשפרסומות צבעוניות וקופצניות שהופיעו באתרי תוכן באינטרנט הטרידו את ולדימיר פאלאנט עד שלא יכול היה לשאת זאת יותר באותם ימים של 2006, הוא לא נשאר אדיש. התוכניתן הגרמני התיישב לכתוב תוסף לדפדפן שיחסום את כל הפרסומות המעצבנות, ויאפשר לו לגלוש באינטרנט כמו שהוא היה רוצה לעשות זאת.

זה מזכיר דברים שעבריינים היו אומרים. אני אגן עליך מפניי. אם לא תשלם את הכסף, אני אפגע בך

תמונה: Fotolia

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
הפרדוקס הצרפתי: האם שתייה מתונה של אלכוהול באמת מועילה לבריאות?

רקפת תבור

האם להיות קצת שמן יכול להאריך את החיים?

רקפת תבור

הקשר הנסתר בין מוחות: המיתוס שהפך למחקר מדעי

רקפת תבור

היקום שמעבר ליקום: האם המולטיוורס קיים?

רקפת תבור

ניסויים מסוכנים: המדענים העוסקים בשדרוג נגיפים קטלניים, ובהפצת חיסונים מידבקים

רקפת תבור

האם ניתן להעביר מסרים אחורה בזמן?

רקפת תבור

שתפו: