ניהול אישי
צוות אפוק | 12 במרץ 2019 | פסיכולוגיה | 2 דק׳
נקודה למחשבה: איך לומר "לא" לעמיתים מבלי להעליב
יש לכם רשימת מטלות שתכננתם לסיים היום, אבל אחרי עשר שעות במשרד מתברר שהספקתם לסיים רק שתיים מהן. מבלי שהרגשתם היום כולו הלך על פגישות, דוא"לים, טלפונים מלקוחות ובקשות לעזרה מעמיתים לעבודה. איך אפשר להגן על המשאב היקר כל כך – הזמן שלכם – ולבנות את סדרי העדיפויות שלכם כך שתוכלו לסיים את המטלות שתכננתם?
התשובה הידועה היא כמובן ללמוד לומר "לא", אבל איך אומרים "לא" במקום העבודה מבלי לפגוע בלקוחות או בעמיתים? לפי מחקר שפרסמה אוניברסיטת אוקספורד, יש דרך לומר "לא" שהיא גם מעצימה וגם שומרת על גבולות בריאים.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו