מותגי הצלחה נבנים בדרך כלל סביב "זאבים בודדים" כמו ביל גייטס וסטיב ג'ובס, וכמעט תמיד ממעיטים בערכו של הגורם האמיתי להצלחה – שיתוף פעולה. הגיע הזמן לשנות זאת
יניב ניצן | 19 באפריל 2018 | פסיכולוגיה | 6 דק׳
"היד הנעלמה" של ההצלחה
יונג שאו היה פילוסוף סיני בן המאה ה-11. הוא נחשב לאחד האנשים החכמים והמשפיעים בתקופתו. הוא היה קוסמולוג, משורר והיסטוריון שרעיונותיו השפיעו באופן מעשי על תפיסות השלטון בדורות שבאו אחריו.
את תורתו ואת תפיסתו הוא ריכז בספר הנקרא "הואנג-ג'י-שו". האגדה מספרת שכשהזדקן הוריש את שיטתו לשניים מתלמידיו. כל תלמיד קיבל הדרכה על חלק אחר של הספר.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו