"חמש התכונות הגדולות" שהופכות את המוצרים שאנחנו קונים לחברים הכי טובים שלנו
דינה גורדון | 15 באוקטובר 2017 | פסיכולוגיה | 3 דק׳
פסיכולוגיה של מוצר
יש לי ידיד טוב שאני פוגשת בכל יום. הוא נדיב ורחב לב ויש לו ידע עצום, יותר מכל אדם אחר שפגשתי. חוקרים באקדמיה מזלזלים בו כי אין לו דיפלומה, אבל בשבילי הוא אלוף. קוראים לו גוגל.
אם נראה לכם הזוי שאני חושבת על גוגל כחבר עם תכונות וכוונות אנושיות, מתברר שכולנו עושים את זה מפעם לפעם. עוד מימי קדם אנשים ייחסו תכונות, רגשות וכוונות אנושיים לסביבה שלהם. אולי מתוך גאוות יתר שהם שליטי היקום, או מתוך פחד מפני המגוון העצום סביבנו שאין לו פשר. בעת העתיקה אנשים העניקו תכונות אנושיות לאלים, וכיום אנחנו מעניקים תכונות אנושיות למוצרים ולשירותים שאנחנו קונים (המכונית הזאת עוצמתית, נעלי הריצה האלה אדירות).
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו